  • 1. Data: 2018-10-18 07:16:13
    Temat: opony całoroczne i zima
    Od: karol <k...@g...com>

    witam
    jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?
    jest jakas duza roznica ?

  • 2. Data: 2018-10-18 08:07:24
    Temat: Re: opony całoroczne i zima
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-18 o 07:16, karol pisze:
    > witam
    > jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?
    > jest jakas duza roznica ?

    Od kiedy jeżdżę na całorocznych nie było zimy.
    Jak dla mnie może tak zostać ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-10-18 09:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2018 07:16:13 +0200, karol napisał(a):
    > jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?
    > jest jakas duza roznica ?

    Debica Navigator jak byly nowe, to na sniegu sobie radzily bardzo
    dobrze, i mam na mysli narciarskie warunki.

    A potem jakos nie bylo okazji rzetelnie porownac ... teraz mam
    navigator 2 i inny rozmiar ...

    J.

  • 4. Data: 2018-10-18 10:20:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Oct 2018 07:16:13 +0200, karol

    > jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?
    > jest jakas duza roznica ?

    https://youtu.be/YO0zyQh2l3M?t=136

    Też mam MCC ale dopiero od miesiąca.
    W styczniu jadę w Alpy to się dowiem
    czy faktycznie jest jak pokazują. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-10-18 10:22:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Oct 2018 07:16:13 +0200, w <5bc81722$0$477$65785112@news.neostrada.pl>,
    karol <k...@g...com> napisał(-a):

    > witam
    > jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?

    Jeździł.

    > jest jakas duza roznica ?

    Spokojnie daje się używać, różnice nie są duże (o ile w ogóle są).
    Masz w necie testy przy jakiej prędkości zimowa i wielosezonowa zaczynają
    znosić na zakrętach. Oczywiście marka też ma znaczenie, chyba nawet większe niż
    typ opony.

  • 6. Data: 2018-10-18 10:36:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Oct 2018 10:20:59 +0200, w <o5z6kxoix660$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Thu, 18 Oct 2018 07:16:13 +0200, karol

    > https://youtu.be/YO0zyQh2l3M?t=136
    >
    > Też mam MCC ale dopiero od miesiąca.
    > W styczniu jadę w Alpy to się dowiem
    > czy faktycznie jest jak pokazują. :P

    Z Crossclimate w Alpy?
    Widać dobrze tam odśnieżają :)

  • 7. Data: 2018-10-18 11:17:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Oct 2018 10:36:26 +0200, r...@k...pl

    > Z Crossclimate w Alpy?
    > Widać dobrze tam odśnieżają :)

    Ale obejrzałeś film? Ja dodatkowo mam napęd na 4 łapy. Inna sprawa że
    faktycznie jeszcze mi się nie zdarzyło mieć warunków śniegowych na
    serpentynach. Znaczy raz sypnęło warstewką i wtedy bokiem jechałem w dół
    bez kontroli. Ale to było na letnich oponach, gdy kierowałem autem
    "koleżanki" co to je wypożyczyła z miejscowej wypożyczalni aby dojechać z
    lotniska do hotelu i nie odhaczyła aby auto było z zimówkami. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2018-10-18 11:28:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    >Z Crossclimate w Alpy?
    >Widać dobrze tam odśnieżają :)

    Skoro i tak lancuchy trzeba/warto miec, to moze odsniezanie wystarczy.

    Ale spojrz na film ... grupowi posiadacze MCC zdaje sie niezbyt
    pochlebnie wyrazali sie o ich zimowych wlasciwosciach.

    Ktos tu klamie ... czy znowu Polacy dostaja jakies gorsze produkty ?

    J.

  • 9. Data: 2018-10-18 11:35:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-10-18 o 07:16, karol pisze:
    > witam
    > jezdzil ktos z was na oponach calorocznych w zime ? jak sie sprawuja ?
    > jest jakas duza roznica ?
    michelin crossclimate - jest spora różnica między letnimi a całorocznymi
    w zimie, ale zimówki mają wyraźnie lepszą trakcję.
    Całoroczne bierz jeśli masz problemy ze zmianą opon (nie masz czasu,
    zapominasz - lepsze całoroczne niż letnie w zimie). W innym przypadku
    bierz zimówki.

  • 10. Data: 2018-10-18 11:36:55

    Thu, 18 Oct 2018 11:17:04 +0200, w <nvlwm43q4spp$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Thu, 18 Oct 2018 10:36:26 +0200, r...@k...pl

    > Ale obejrzałeś film?

    Nie, widziałem testy.
    Opona letnia z możliwością jazdy w zimie.