  • 1. Data: 2010-02-17 01:27:56
    Temat: opony letnie/alufelgi kiedy
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Czesc,
    czy pamietacie moze z ostatnich lat - jaka jest tendencja cen opon
    letnich/alufelg - czy lepiej kupić teraz czy np za 2 miesiace?

  • 2. Data: 2010-02-17 12:13:02
    Temat: Re: opony letnie/alufelgi kiedy
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arbiter pisze:
    > Czesc,
    > czy pamietacie moze z ostatnich lat - jaka jest tendencja cen opon
    > letnich/alufelg - czy lepiej kupić teraz czy np za 2 miesiace?

    marża na tym asortymencie nie jest jakaś kolosalna więc raczej nie ma
    znaczenia, większych wyprzedaży bym się nie spodziewał zwłaszcza jeśli
    chodzi o felgi.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-02-17 12:58:40
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-17 01:27, Arbiter wrote:
    > Czesc,
    > czy pamietacie moze z ostatnich lat - jaka jest tendencja cen opon
    > letnich/alufelg - czy lepiej kupić teraz czy np za 2 miesiace?

    Teraz nalezy kupowac opony przejsciowe - zima/lato, ktore doskonale
    radza sobie ze zmiennymi temparaturami +/- , "cieplym" blotem
    posniegowym i roztopionym sniegiem z solanka. Na takiej nawierzchni
    zadna zimowka i letnia nie da sobie rady. Jakie opony przejsciowe
    wybrac? Poczytaj testy branzowych ekspertow.

  • 4. Data: 2010-02-17 13:01:24
    Od: mleko <m...@m...ml>

    > wybrac? Poczytaj testy branzowych ekspertow.

    Przepraszam, jeszcze nie ma zadnych testow opon przejsciowych, wiec
    smialo mozna skupic sie poki co na letnich.

  • 5. Data: 2010-02-17 13:22:12
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisal w wiadomosci

    > Przepraszam, jeszcze nie ma zadnych testow opon przejsciowych, wiec
    > smialo mozna skupic sie poki co na letnich.

    Ale nalezy pamietac o podziale na opony dzienne i nocne. Róznia sie cena i
    ukladem lamelek. W podrózy odbywajacej sie czesciowo w ciagu dnia i nocy
    nalezy wozic 2 komplety i zmienic w razie potrzeby.

    PS. Jakby co mam na razie zalozone zimówki

    :)

  • 6. Data: 2010-02-17 13:59:46
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

> [...]
    > posniegowym i roztopionym sniegiem z solanka. Na takiej nawierzchni
    > zadna zimowka i letnia nie da sobie rady.

    Ciekawe rzeczy sugerujesz. Na moich zimówkach widnieje oznaczenie M+S co
    oznacza mud+snow - i chyba wszystko jasne...

  • 7. Data: 2010-02-17 14:11:37
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał pisze:
    > Ciekawe rzeczy sugerujesz. Na moich zimówkach widnieje oznaczenie M+S co
    > oznacza mud+snow - i chyba wszystko jasne...

    Mleko to jakieś dziecko neostrady nie ma się nic co przejmować, byle co
    zje i potem pieprzy jak potłuczony.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-02-17 14:12:03
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-17 13:59, Michał wrote:

    > Ciekawe rzeczy sugerujesz. Na moich zimówkach widnieje oznaczenie M+S co
    > oznacza mud+snow - i chyba wszystko jasne...

    Oczywiscie masz racje. Masz M+S na twoich zimowkach, czyli mud+snow i
    jezdzisz bezpiecznie. Wszystko jasne.

  • 9. Data: 2010-02-17 14:18:40
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-17 14:11, krzysiek82 wrote:

    > Mleko to jakieś dziecko neostrady nie ma się nic co przejmować, byle co
    > zje i potem pieprzy jak potłuczony.

    Dziekuje za komplement krzysku82. Nie wiem czym sobie zasluzylem, ale
    gdybys mogl powiedziec swoim glosem to co napisales i zarejestrowac ta
    wypowiedz swoim rejestratorem, bylbym wniebowziety.

  • 10. Data: 2010-02-17 16:31:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 12:58, mleko pisze:
> [...]
    > zadna zimowka i letnia nie da sobie rady. Jakie opony przejsciowe
    > wybrac? Poczytaj testy branzowych ekspertow.
    Wow! To mamy już trzeci typ opon, które _trzeba_ mieć. Czekam teraz na
    przejściowe lato/zima - wiadomo przecież, że w tym okresie mamy zupełnie
    inne błoto, bo nie posolone, więc żadna zimówka, letnia, czy przejściowa
    zima/lato nie da sobie rady :->

    PS: Ty tak poważnie, czy jaja sobie robisz?
    Maciek