  • 1. Data: 2018-04-30 13:00:31
    Temat: orange 1410 giga
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    jakiś czas temu załapałem się na promocje w orange, dzięki której
    dostałem do wykorzystania 1410giga na... nie pamiętam, ale około roku
    czasu. ów termin zbliża się nieubłaganie, a ja mam 1200giga do
    wykorzystania! Czy doładowując (50zł-90dni)przedłużę ten okres na
    wykorzystanie?
    Pytam praktyków, bo w salonie orange nie wiedzą na 100%

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-04-30 13:21:26
    Temat: Re: orange 1410 giga
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-30 o 13:00, ToMasz pisze:
> [...]
    > wykorzystanie?
    > Pytam praktyków, bo w salonie orange nie wiedzą na 100%

    Od dawna na forach biadolą, że się nie da przedłużyć, i jak minie
    rocznica promocji, to będzie fala odejść - więc pewnie się nie da. Coś
    się nawet ponoć zmieniło (na gorsze) w trakcie trwania promocji.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-04-30 14:10:08
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 30.04.2018 o 13:21, Liwiusz pisze:

    > Od dawna na forach biadolą, że się nie da przedłużyć, i jak minie
    > rocznica promocji, to będzie fala odejść - więc pewnie się nie da. Coś
    > się nawet ponoć zmieniło (na gorsze) w trakcie trwania promocji.

    dzięki za informacja. a czy na tych forach nie mówili gdzie idą z
    internetem gsm? ze 20-40 giga na miesiąc?

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-04-30 21:09:10
    Od: d...@g...com

    > dzięki za informacja. a czy na tych forach nie mówili gdzie idą z
    > internetem gsm? ze 20-40 giga na miesiąc?

    Na Allegro mozna kupic karty sim, m.in. Orange z np. 100-300 GB w cenie ok. 50-100 zl
    wazne ok. 5 miesiecy:
    https://allegro.pl/kategoria/startery-orange-251971

    Po 5 miesiacach karte mozna wyrzucic do kosza i kupic nowa.