  • 1. Data: 2019-09-27 21:44:26
    Temat: orange przedłużenie intenetu za 30zł o na rok
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam nazbierane dużo GB w orange. wiem że za 30 zł można je przedłużyć o
    rok lub na rok czasu. Czy wiecie może jak to jest dokładnie? czy
    przedłużamy na 1 rok od dzisiaj, czy też dodawany jest rok do obecnej
    daty zakończenia czasu transferu?

    ToMasz

    Ps ta usługa zdrożeje znacznie!

  • 2. Data: 2019-09-29 23:05:41
    Temat: Re: orange przedłużenie intenetu za 30zł o na rok
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 27 Sep 2019 21:44:26 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >rok lub na rok czasu. Czy wiecie może jak to jest dokładnie? czy
    >przedłużamy na 1 rok od dzisiaj, czy też dodawany jest rok do obecnej

    Rok od dzisiaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280