  • 1. Data: 2016-12-02 22:04:05
    Temat: oscyloskop radziecki C1-101
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Szkoda go wy.. utylizować, a zupełnie stracił jasność tzn. wolne
    przebiegi przy przyciemnionym świetle jeszcze idzie zobaczyć, ale to już
    na siłę.
    Jedyne co mogę stwierdzić, to napięcie po zasilaczu 12V jest prawidłowe.
    Po zdjęciu obudowy zapał do naprawy całkiem mi przeszedł ;)
    Wszytko upchane, polutowane, poskręcane, każda śrubka inna.
    Gdybym miał choć rozpiskę napięć na lampie...

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2016-12-02 22:17:36
    Temat: Re: oscyloskop radziecki C1-101
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 grudnia 2016 22:04:08 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:
    > Gdybym miał choć rozpiskę napięć na lampie...
    Proszę, oto serwisówka:)
    http://elektrotanya.com/orosz_c1-101_oscilloscope_sm
    .pdf/download.html

  • 3. Data: 2016-12-07 19:22:00
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 02.12.2016 o 22:17, k...@g...com pisze:

    > Proszę, oto serwisówka:)

    Dzięki za wyszukanie. W następnym podejściu obmierzę napięcia na lampie,
    ale na razie czasu brak.
    Właściwie to przydała by się sonda wysokonapięciowa - coś wykombinuję.

    --
    Mirek.