  • 41. Data: 2018-03-19 14:45:36
    Temat: Re: oświetlenie led wzdłóż drogi
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 13:20:39 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > To mniej więcej tak, jak ja planuję :) Wszystko, co się da, chcę zrobić
    > sam.
    >
    > Jeśli oczywiście dojdzie do budowy domu, a nie kupienia razem z działką,
    > bo działki jeszcze nie mam (celuję w jakąś pod Warszawą, nie za daleko, bo
    > będę codziennie dojeżdżał, ale też nie za drogo), im dalej od cywilizacji
    > tym lepiej.

    > Tu zdam się na TŻ, która studiowała budownictwo. Wprawdzie nie skończyła,
    > ale projekty robiła.

    > A jaki metraż domu?

    licząc zgodnie z normą to 143. 7x15,5m, poddasze z dość wysokimi scianami
    kolankowymi. Pełna stodoła.
    Aha, jak sie bedziesz powazniej przymierzał to solary tanieją - a to oznacza
    koniecznosc posiadania duzego dachu skierowanego na południe. Sie moze poważnie
    przydać.

    b.

  • 42. Data: 2018-03-31 23:22:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budyń <b...@g...com> wrote:

    > Aha, jak sie bedziesz powazniej przymierzał to solary tanieją - a to
    > oznacza koniecznosc posiadania duzego dachu skierowanego na południe.
    > Sie moze poważnie przydać.

    W sumie zanim zacznę myśleć o domu, to chcę kupić działkę :)

    Jak kupię, to pewnie postawię coś małego rekreacyjnie (garaż, przyczepa),
    a o budowie i zamieszkaniu będzie się myślało później... jest niestety
    problem z dojazdami do pracy.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]