  • 1. Data: 2012-11-26 23:21:54
    Temat: oświetlenie na podsufitce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    może się komuś nudzi? to może opisać jak w jego bryce
    zachowuje się oświetlenie wnętrza (czasy, z kluczykiem/bez, drzwi,
    zamykanie z pilota itp itd)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2012-11-26 23:33:25
    Temat: Re: oświetlenie na podsufitce
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 23:21:54 +0100, PiteR napisał(a):

    > może się komuś nudzi? to może opisać jak w jego bryce
    > zachowuje się oświetlenie wnętrza (czasy, z kluczykiem/bez, drzwi,
    > zamykanie z pilota itp itd)

    Przy otwieraniu z pilota (otwieramy tylko pilotem bez fizycznego otwierania
    drzwi) zapala się, ściemnia się po włożeniu kluczyka i przekręceniu w
    pozycję zapłon.

    Przy otwarciu drzwi także się zapala, jeżeli zamkniemy drzwi i nie włożymy
    kluczyka do stacyjnki to mamy jakieś 20sek jasno, później się ściemnia i
    gaśnie.

    Po wycignieciu kluczyka ze stacyjki zapala się i gaśnie po zamknięciu drzwi
    (około 5sek), jeżeli wcześniej zamkniemy pilotem centralny zamek to
    automatycznie nastepuje ściemnianie i wyłączenie.

    Jeżeli mamy otwarte drzwi i nie jest włączony silnik np. myjemy samochód w
    środku to po około 10 min gaśnie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-11-27 10:12:29
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Mon, 26 Nov 2012 23:33:25 +0100, huri_khan wrote:

    > Przy otwieraniu
    <ciach>

    Też Generał Motors - Opel Corsa D. Ogólnie jak wyżej, chyba tylko czasy
    są minimalnie inne.

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2012-11-27 10:23:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 27 Nov 2012 10:12:29 +0100, Wojtek napisał(a):
    > Też Generał Motors - Opel Corsa D. Ogólnie jak wyżej, chyba tylko czasy
    > są minimalnie inne.

    W Kia Sportage (poprzedni model) prawie tak samo. Prawie, bo jakiś geniusz
    nie pomyślał że człowiek może przypadkowo nie domknąć drzwi. Czyli - nie
    zamkniesz drzwi, to będzie się świeciło aż do wyczerpania akumulatora.
    Jeszcze durniej działają dodatwkoe lampki sufitowe u kierowcy i pasażera:
    jak się włączy, to nawet zamknięcie drzwi i blokada pilotem nie pomogą -
    będzie się świeciło po wsze czasy.

    Nie mogli swoją drogą zrobić tych lampek LEDowych? Przecież to grosze, a
    żarłoby tyle prądu co nic...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2012-11-27 11:39:44
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-11-27 10:23, Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > będzie się świeciło po wsze czasy.
    >
    > Nie mogli swoją drogą zrobić tych lampek LEDowych? Przecież to grosze, a

    U mnie w chryslerze, jeśli nie domkniesz drzwi lub włączysz oświetlenie
    przełącznikiem, to po 30 minutach zgaśnie.

  • 6. Data: 2012-11-27 18:52:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w chryslerze, jeśli nie domkniesz drzwi lub włączysz
    > oświetlenie przełącznikiem, to po 30 minutach zgaśnie.

    Tak samo jest w mitsubishi. Po 30 minutach wyłącza wszystko, także
    radio. Co ciekawe, alarmy czuwające nad zdarzeniami w aucie (szyna CAN?)
    to automatyczne wyłączenie lampki w bagażniku czy kabinie po 30 minutach
    uznają za wydarzenie uruchamiające alarm (pewnie są źle
    skonfigurowane) - w każdym razie taki przypadek ktoś opisywał na forum
    tych samochodów.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-11-27 20:33:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-11-27 10:23, Jacek Osiecki pisze:
    > Nie mogli swoją drogą zrobić tych lampek LEDowych? Przecież to grosze, a
    > żarłoby tyle prądu co nic...
    A jaki to problem zrobić sobie samemu? Na szczęście na oświetlenie
    wnętrza homologacji ani innych dyrektyw nie potrzeba, możesz sobie
    modzić do woli :)
    Ja w swoich pojazdach namiętnie wstawiam ledy do wnętrza/bagażnika, bo
    nie rozumiem co miał na myśli autor, dając 5W żaróweczkę o prawie
    zerowej sprawności i pożółkłej barwie. Nastrój chciał uzyskać, czy
    wrażenie ciepłego wnętrza?
    Polecam osobiście takie "ledowe żarówki" whiteenergy -
    https://lh6.googleusercontent.com/-gs4PP1RhrnE/T-nvY
    eJT7eI/AAAAAAAAEE0/khKDfYd7khs/s800/G4-T10.jpg
    - bo mają elektronicznie stabilizowany prąd ledów, niezależnie od
    zasilania, a chińskie wynalazki bez stabilizacji - przy 11V świecą
    słabo, a przy 14V bardzo szybko padają i zaczynają migać jak stroboskop.

    Oświetlenie przestrzeni ładunkowej w P.Partnerze:
    https://lh5.googleusercontent.com/-IGKgzyAvwnw/T-nv0
    6qwt9I/AAAAAAAAEFQ/VQFVluZXFO4/s800/IMG-20111119-000
    41.jpg

    Oświetlenie wnętrza oraz "daszek przeciwsłoneczny" z lusterkiem w Vectrze:
    https://lh6.googleusercontent.com/-BwwIkvqMpo8/TfzJ2
    App4QI/AAAAAAAACq8/Ci-t1VaYCJE/s800/IMAGE_057.jpg
    (prawy daszek już na ledach, lewy na żarówkach)
    https://lh4.googleusercontent.com/-pvQGc2xUM88/TfzJ3
    jOBuXI/AAAAAAAACrI/JPeOvfDaDXs/s800/IMAGE_060.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2012-11-27 22:09:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 20:33:11 +0100, BartekK napisał(a):

    Po prawej Honda z paskiem LEDów w bagazniku :)
    http://farm4.static.flickr.com/3494/4039429301_3eb46
    b32c1_b.jpg

  • 9. Data: 2012-11-30 11:38:15
    Od: omega_fan <o...@n...org>

> [...]
    > zasilania, a chińskie wynalazki bez stabilizacji - przy 11V świecą
    > słabo, a przy 14V bardzo szybko padają i zaczynają migać jak stroboskop.

    Mozesz napisac gdzie mozna to dostac?
    No i jak to przystosowujesz to montazu w miejsce C5W / C10W czy jak tam
    sie te rurkowe zarowki nazywaja....