  • 11. Data: 2023-04-18 21:06:33
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    W dniu 18.04.2023 o 19:54, jn pisze:

    > Co jest złego w chmurce?

    Nie no pewnie nic. Tak samo jak w septemberze.

    Ale jakoś mnie nazwa irytuje. Tak już mam.

    Więc pewnie september.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 12. Data: 2023-04-18 21:20:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    M M <m...@g...com> napisał(a):
    > Google - czy są jakieś przeciwwskazania?

    To zupełnie co innego, to nie jest serwer news ale bardzo prosta bramka
    webowa. Przeciwwskazaniem są więc dziesiątki funkcji jakie mają czytniki
    news, a który nie daje Google.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2023-04-18 21:43:38
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 18.04.2023 o 20:53, PiteR pisze:
    > in <news:u1mlge$gbq$1$pk@news.chmurka.net>

    > Co jest złego w septemberze?

    _Dla mnie_ to:

    https://www.eternal-september.org/index.php?showpage
    =terms

    > Accounts will be automatically deleted after 180 days of inactivity (no connect to
    the server). An automatic notification will be sent by email 30 days prior to the
    deactivation.

  • 14. Data: 2023-04-18 21:43:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:111d4bb9-2502-4c0e-8688-ea4a0d5d295cn@googlegr
    oups.com>
    user M M pisze tak:

    > Google - czy są jakieś przeciwwskazania?

    google blokuje niektóre grupy wg widzimisie

    malware to jest ich Android jeden wielki szpieg.
    plus zjebana poczta gmail i wikłanie ludzi w świat google.

    Banned content warning
    pl.misc.samochody has been identified as
    containing spam, malware, or other malicious content.

    --
    Piter

    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

  • 15. Data: 2023-04-18 21:45:31
    Od: Andrzej P. Woźniak <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <g...@g...net>
    w artykule <news:643eed66$0$2971$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > To zupełnie co innego, to nie jest serwer news ale bardzo prosta bramka
    > webowa. Przeciwwskazaniem są więc dziesiątki funkcji jakie mają
    > czytniki news, a który nie daje Google.

    Serwer news Google jest, nawet cała farma, ale nie jest to dostępne dla
    zwykłych użytkowników. Serwery widać w polu nagłówka wiadomości wysłanej z
    Google Groups:
    /----
    \----
    Na końcu są serwery Google. Wyliczam je od końca, czyli w kolejności
    ruchu:
    - google-groups.googlegroups.com
    - postnews.google.com
    - nntp.google.com
    - news-out.google.com
    Pierwszy serwer dostaje wiadomości z ułomnego interfejsu webowego, ostatni
    komunikuje się ze światem.

    Po zamknięciu neostrady największy polski serwer to news.icm.edu.pl.
    Jeśli komuś nie odpowiada rejestracja i logowanie na eternal-september,
    może wybrać news.mixmin.net.

    Cross: pl.internet.pomoc,pl.news.czytniki
    FUT: pl.internet.pomoc

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No1 http://evil.pl/pip/

  • 16. Data: 2023-04-18 21:47:41
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 18.04.2023 o 21:06, Adam Górski pisze:

    > Nie no pewnie nic. Tak samo jak w septemberze.
    >
    > Ale jakoś mnie nazwa irytuje. Tak już mam.
    >
    > Więc pewnie september.

    Spoko, nikt nie płaci żeby na chmurkę ludzi ściągać. :)

  • 17. Data: 2023-04-18 21:52:13
    Od: M M <m...@g...com>

    wtorek, 18 kwietnia 2023 o 21:42:27 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:111d4bb9-2502-4c0e...@googlegroups.com>
    > google blokuje niektóre grupy wg widzimisie
    >
    > malware to jest ich Android jeden wielki szpieg.
    > plus zjebana poczta gmail i wikłanie ludzi w świat google.

    Taaak... "Don't be evil"
    To co w zamian dzisiaj? A co właściwie trzeba gdyby chcieć postawić własny serwer -
    jeśli to w ogóle jeszcze wykonalne?
    Łącza w świat nie brakuje - jestem MiŚOT-em :)
    Kiedyś pamiętam że przez czytnik działał news.task.gda.pl - ale nawet nie wiem kiedy
    dokładnie zniknął.

  • 18. Data: 2023-04-18 22:03:48
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    M M <m...@g...com> napisał(a):
    > A co właściwie trzeba gdyby chcieć postawić
    > własny serwer - jeśli to w ogóle jeszcze wykonalne?

    Wykonalne, news.chmurka.net jest na to dowodem. A co trzeba, to jego admin
    może opowiedzieć. Czyta tę grupę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 19. Data: 2023-04-19 02:25:04
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dawid Rutkowski w
    ups.com
    > A nie skończył się już raz jakiś czas temu?

    [....]

    Szanowni Państwo,

    po przeczytaniu licznych Państwa uwag, przeprowadziliśmy ponowną analizę
    możliwości utrzymania usługi news.neostrada.pl. Informujemy, że w
    świetle uzyskanego raportu podtrzymujemy decyzję o wyłączeniu
    serwerów dostępowych news.neostrada.pl, co nastąpi z dniem 2023-04-30.

    Jeszcze raz dziękujemy Państwu za wieloletnie korzystanie z naszej oferty
    dostępu to systemu USENET, jak również za sugestie i opinie odnośnie jakości
    jej świadczenia.

    Pytania i uwagi prosimy kierować na adres u...@n...neostrada.pl.

    Zespół news.neostrada.pl

  • 20. Data: 2023-04-19 03:08:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 19 April 2023 at 02:25:13 UTC+2, 1634Racine wrote:
> [...]
    > dostępu to systemu USENET, jak również za sugestie i opinie odnośnie jakości

    Z Usenetowych grup nie ma kasy, bo nie ma spamowych reklam i dlatego zostaną
    zlikwidowane.
    Jak nie za rok to wkrótce ,
    bo dzisiaj dla Zenków liczy się tylko kasa
    A na grupach usenetowych można goowno wypromować, czy sprzedać na aledrogo

    Ciągle sa próby sprzedaży syfu, niepotrzebnych smieci
    i 2 czy 3 Zenków wciska kit i ciągnie temat jak kura ze spluwaczki,
    ale wątek czytają 3 osoby, zatem goowno sprzedadzą.

    Grupy usenetowe, te polskie , powinien Glinski wpisac do rejestru dóbr kultury
    polskiej i chronić
    ale jemu to lotto.

    Pisałem mu aby ratował nasza klasę, gdy Mimce zaplanowaly likwidację największej
    społecznej bazy wszystkich uczniów w Polsc e, ale udał , że nie słyszy.

    Wszystkie co polskie w internecie syfieje, bo kasa na biznesy napływa z zagranicy
    i radio milion razy reklamuje Barbara kup to , kup tamto, Marian Marian Marian
    a mnie to goofno obchodzi, ale ta reklama powtarzana jest miliony razy i co 10 minut.

    Zatem Usenet upada a Goglarka nie jest zainteresowana rozwojem usenetu, po przejęciu
    dejanews

    Najwazniejsze że Melon wyrzucił swego psa z Tłitera i znów cos tam cwierka a nie chau
    chau od rana do wieczora.