  • 1. Data: 2017-10-13 00:52:52
    Temat: [ot] laptop - matryca - brak czerwieni
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    laptop;
    nagle:
    1. matryca stracila zdolnosc wyswietlania czerwonego koloru (czysty czerwony
    = czarny).
    2. faktura obrazu jest w max drobniusienkie pionowe prążki, trzeba sie
    dobrze przyjrzec, by dojrzec, ale ewidentnie sa
    3. tu i owdzie b. slabo widoczne fioletowo-rozowe smugi,
    to sie nadaje do reperacji, czy maszyna do kosza?

  • 2. Data: 2017-10-13 11:31:52
    Temat: Re: [ot] laptop - matryca - brak czerwieni
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-13 00:52, 1634Racine wrote:
> [...]
    > 3. tu i owdzie b. slabo widoczne fioletowo-rozowe smugi,
    >           to sie nadaje do reperacji, czy maszyna do kosza?

    Możesz poszukać nowej matrycy.

  • 3. Data: 2017-10-13 15:23:34
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Uncle Pete w news:orq163$33l$1@node2.news.atman.pl
    > Możesz poszukać nowej matrycy.

    tak... wylecialo mi z glowy, ze jest jeszcze takie cudo operacyjne, jak
    wymiana :)
    (pewnie 1/3 ceny laptopa...; allegro? - tedy droga?)

  • 4. Data: 2017-10-13 17:18:01
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-10-13 15:23, 1634Racine wrote:
> [...]
    > wymiana :)
    > (pewnie 1/3 ceny laptopa...;  allegro? - tedy droga?)

    Niekoniecznie 1/3 ceny, ale jeżeli mierzyć obecną wartością tego starego
    laptopa, to całkiem możliwe )) Allegro, Ebay, zachodnie serwisy
    internetowe sprzedające części do laptopów.