  • 1. Data: 2003-04-30 07:52:13
    Temat: [ot] porownanie łącz i prośba
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Witam

    Zrobiłem wstępne porównanie niektórych łącz
    http://sierp.net/isp.htm
    Jeżeli ktoś miałby uwagi lub (co lepsze :) chciałby cokolwiek napisać
    o swoim providerze (tylko chciałbym zebrac kilka opinii na temat kazdego
    providera coby to bylo w miare obiektywne) to chetnie umieszcze, chcialbym
    aby to tez byly dane aktualne a nie sprzed 4 miesiecy ;-)
    Mam jeszcze dostep do łącz: tdc, polpak, ipartners i pro futuro, z tym ze to
    ostatnie to 10Mbps wiec malo miarodajne dla zwyklych userow :-) Dlatego
    chetnie dostane wszelakie uwagi na priv
    sierp at sierp.net
    TIA

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq