  • 1. Data: 2014-10-28 19:58:09
    Temat: ot radyjko
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widzieliście jakie teraz radia produkują?
    http://zsyp.eu/smieci/radyjko1.JPG

    co to takiego (patrz strzałka):
    http://zsyp.eu/smieci/radyjko3.JPG

    radyjko nie chodziło, po rozebraniu i złożeniu zaczęło działać, do czego
    się przyczepić?

  • 2. Data: 2014-10-28 20:03:40
    Temat: Re: ot radyjko
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a żeby nie było offtopa to może Ktoś wie jak skonstruować wzmacniacz o
    regulowanym cyfrowo wzmocnieniu/tłumieniu - jak w tym radyjku?

  • 3. Data: 2014-10-28 20:12:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > a żeby nie było offtopa to może Ktoś wie jak skonstruować wzmacniacz o
    > regulowanym cyfrowo wzmocnieniu/tłumieniu - jak w tym radyjku?

    Bierzesz wzmacniacz i dajesz cyfrowy potencjometr wzmocnienia/tłumienia
    jak w tym radyjku.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2014-10-28 20:21:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    e tam...

    tak to elity po/eu robią, gdzież mi do nich startować...

    może jakiś schemacik na jakichś mosach?

  • 5. Data: 2014-10-28 20:24:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > e tam...
    >
    > tak to elity po/eu robią, gdzież mi do nich startować...
    >
    > może jakiś schemacik na jakichś mosach?

    mo-co?
    Ja tam 20 lat temu DS1806 używałem i podobnych. Teraz to lepsze robią.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-10-30 13:45:24
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ciekawe czy platformowe głupki naprawdę uważa, że :
    > a żeby nie było offtopa to może Ktoś wie jak skonstruować wzmacniacz o
    > regulowanym cyfrowo wzmocnieniu/tłumieniu - jak w tym radyjku?

    Gugiel wie.
    < https://www.google.pl/images?q=digital+audio+process
    or+schematic >

    Sławek
    --
    ________ Q: How many professors does it take to change a light bulb?
    _/ __/ __/ A: Just one, but once we get tenure, we don't change anymore.

  • 7. Data: 2014-10-30 13:56:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy czarne pudełko?
    przypominają mi się czasy PW i ekspertów PO/EU...
    sukces totalny...