    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [ot] skuteczność YT
    Date: Fri, 12 Aug 2011 20:06:51 +0200

    Jakiś czas temu wrzucając tu link do mojego filmiku na YT z dupowatej
    budowy bramek ViaToll na DK92 zostałem przez niektórych zrugany, że
    najlepiej wrzucić filmik i mieć w d... zamiast dzwonić na 112, na
    Policję i jeszcze nie wiadomo gdzie.
    Otóż jednak tego typu interwencja okazała się pomocna przy innym
    zdarzeniu. Wrzuciłem filmik, na którym widać, jak kierowcy nie
    przestrzegają znaków na skrzyżowaniu w Poznaniu
    Bukowska-Przybyszewskiego. Dwa miesiące wcześniej napisałem maila w tej
    sprawie do KWP. Zero jakiejkolwiek odpowiedzi, zadnej reakcji, na tym
    skrzyzowaniu dalej kazdy jezdzil jak tylko chcial, policjantom nawet nie
    chcialo sie palcem kiwnac jak im baba prawie w maske wjechala.
    Az tu po wrzuceniu filmiku podlinkowal go pewien znany portal, w 2 dni
    obejrzalo ponad 2tys ludzi, nie minely nawet 2tyg. i juz na w/w
    skrzyzowaniu wymalowali odpowiednie oznakowanie poziome, teraz nie da
    sie juz pojechac inaczej (no chyba ze ktos jest slepy).

    Jak widac jednak potega mediow okazuje sie jest skuteczniejsza niz
    zawracanie sobie d..y dzwonieniem i korespondencja z instytucjami
    panstwowymi.

    --
    venioo
    GG:198909