  • 1. Data: 2011-07-17 22:14:13
    Temat: [ot] upload w iplus
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy wiecie może ile wynosi teoretyczny, czyli max. UPload w internecie z
    iplus ( przepustowosc = 7 Mb/s)?

  • 2. Data: 2011-07-18 09:50:20
    Temat: Re: [ot] upload w iplus
    Od: Komuch <k...@g...com>

    W dniu 11-07-18 00:14, 1634Racine pisze:
    > czy wiecie może ile wynosi teoretyczny, czyli max. UPload w internecie z
    > iplus ( przepustowosc = 7 Mb/s)?

    Wydaje mi się, że przepustowość = NTG

  • 3. Data: 2011-07-18 15:27:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Komuch in news:j00vks$cbo$1@inews.gazeta.pl
    > Wydaje mi się, że przepustowość = NTG

    jestem pewien, że dalem [ot].

  • 4. Data: 2011-07-18 15:38:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 1634Racine,

    Monday, July 18, 2011, 5:27:55 PM, you wrote:

    > jestem pewien, że dalem [ot].

    I uważasz, że to do czegokolwiek upoważnia?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-07-19 00:15:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    RoMan Mandziejewicz in news:988265585.20110718173814@pik-net.pl
    > I uważasz, że to do czegokolwiek upoważnia?

    gdybys swoim szefom zwracal zawsze i tak dzielnie, i pryncypialnie uwage, że
    w pociagu rozmawiaja o autobusie, to bys byl teraz upowazniony do tej bredni
    cos ja napisal :)
    [tak, upoważnia]

  • 6. Data: 2011-07-19 02:57:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 1634Racine,

    Tuesday, July 19, 2011, 2:15:15 AM, you wrote:

> [...]
    > w pociagu rozmawiaja o autobusie, to bys byl teraz upowazniony do tej bredni

    Mylisz się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl