  • 1. Data: 2014-04-20 22:36:29
    Temat: otaczają nas? (ŚT samochody)
    Od: noname <x...@x...pl>

    Dziś w "Widomościach" TVN (normalnie nie mam telewizora, byłem w gościnie)
    - usłyszałem o (od tego roku) obowiązku rejestracji przebiegu pojazdu na
    przeglądzie,
    uzasadniono to niby pomocą w oszustwach samochodowych,
    ja tu jednak jakoś zobaczyłem drugie dno i nie jestem wyznawcą teorii
    przypadku
    - czy nie szykują "przypadkiem" :) aparatu wspomagania kontroli (tych
    ewidencji przebiegu vat lub kilometrówki) ?
    Od kiedy to nasze Państwo "wspomaga" :) obywatela?

  • 2. Data: 2014-04-21 11:51:07
    Temat: Re: otaczają nas? (ŚT samochody)
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-20 22:36, noname pisze:

    > Dziś w "Widomościach" TVN (

    https://msw.gov.pl/pl/aktualnosci/11947,Prezydent-po
    dpisal-ustawe-umozliwiajaca-uruchomienie-e-uslug-Bez
    pieczny-autobus-.html

  • 3. Data: 2014-04-21 22:54:24
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > ewidencji przebiegu vat lub kilometrówki) ?
    > Od kiedy to nasze Państwo "wspomaga" :) obywatela?

    I dzięki temu, Polska będzie jedynym krajem na świecie gdzie liczniki
    się kręci 'do przodu' :)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-04-21 23:55:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Apr 2014, Pete wrote:

    > I dzięki temu, Polska będzie jedynym krajem na świecie gdzie
    > liczniki się kręci 'do przodu' :)

    "Będzie" powiadasz?
    Znaczy powieści o Żukach i Nyskach zaliczających miliony kilometrów
    stojąc w garażu są mitem? ;)
    (chodzi o to, że NIE jedzie, ale generuje "uzasadnienie zakupu paliwa").

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-04-22 09:55:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    > "Będzie" powiadasz?
    > Znaczy powieści o Żukach i Nyskach zaliczających miliony kilometrów
    > stojąc w garażu są mitem? ;)
    > (chodzi o to, że NIE jedzie, ale generuje "uzasadnienie zakupu paliwa").

    Dostawczaki nie podchodzą pod osobówki, więc nie ma wymogu ewidencji
    przebiegu - ergo nie ma konieczności kręcenia.

    Co innego osobówki.

    --
    Pete