  • 1. Data: 2020-03-29 11:14:44
    Temat: pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala
    Od: glumek <g...@g...com>

    kreci ale nie odpala
    paliwo jest
    aku naładowany

    co to moze byc ?

  • 2. Data: 2020-03-29 12:29:53
    Temat: Re: pacjent s max benzyna kreci ale nie odpala
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > kreci ale nie odpala
    > paliwo jest
    > aku naładowany
    >
    > co to moze byc ?

    Iskra?
    W ogole milczy czy chce zagadac ale nie chwyta?

    bo ogolnie to w benzyniaku to musi byc paliwo i iskra :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 3. Data: 2020-03-29 13:00:45
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 2020-03-29 o 12:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > Iskra?
    > W ogole milczy czy chce zagadac ale nie chwyta?
    >
    > bo ogolnie to w benzyniaku to musi byc paliwo i iskra :)

    raz odpalił na sekunde po czym zgasł, teraz tylko kręci rozrusznikiem
    ale nie załapuje
    wydaje mi sie ze pompa paliwa

  • 4. Data: 2020-03-29 13:03:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-29 o 13:00, glumek pisze:

    > raz odpalił na sekunde po czym zgasł, teraz tylko kręci rozrusznikiem
    > ale nie załapuje
    > wydaje mi sie ze pompa paliwa

    Czyli jednak nie ma paliwa :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2020-03-29 13:14:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 12:29, Budzik pisze:

    > bo ogolnie to w benzyniaku to musi byc paliwo i iskra :)

    No i powietrze:) I to wszystko w odpowiednich proporcjach i właściwym
    czasie.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-03-29 14:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No i powietrze:) I to wszystko w odpowiednich proporcjach i właściwym
    > czasie.

    Zeby poprawnie pracował - tak.
    Zeby odpalic na chwile - te proporcje nie sa az tak istotne, najwyzej
    przepali wiecej paliwa albo zacznie kopcic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 7. Data: 2020-03-29 14:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glumek g...@g...com ...

    > raz odpalił na sekunde po czym zgasł, teraz tylko kręci rozrusznikiem
    > ale nie załapuje
    > wydaje mi sie ze pompa paliwa

    Jak pisałes ze jest paliwo to myslałem ze masz na mysli ze dochodzi do
    silnika...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 8. Data: 2020-03-29 14:56:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2020 o 14:39, Budzik pisze:

    > Zeby poprawnie pracował - tak.
    > Zeby odpalic na chwile - te proporcje nie sa az tak istotne, najwyzej
    > przepali wiecej paliwa albo zacznie kopcic.

    No nie wiem. Moto czasem nie odpala na gorącym, w samochód gasł jak
    wtryski LPG zaczęły się kleić... więc niekoniecznie.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-03-29 16:32:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo glumek pisze tak:

    > raz odpalił na sekunde po czym zgasł, teraz tylko kręci
    > rozrusznikiem ale nie załapuje
    > wydaje mi sie ze pompa paliwa

    słychać pompę przy zapalaniu jak zwykle? ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2020-03-29 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No nie wiem. Moto czasem nie odpala na gorącym,

    Dlacego?

    > w samochód gasł jak
    > wtryski LPG zaczęły się kleić... więc niekoniecznie.

    Czyli nie było paliwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka