  • 1. Data: 2017-06-27 19:38:40
    Temat: palące się samochody
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

    http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/ct
    -woman-killed-after-car-strikes-poll-bursts-into-fla
    mes-on-northside-20170626-story.html

  • 2. Data: 2017-06-27 20:10:52
    Temat: Re: palące się samochody
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

    > http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/ct
    -woman-killed-after-car-strikes-poll-bursts-into-fla
    mes-on-northside-20170626-story.html

    "The driver made it out of the wreckage and ran off"

    Wróć i sie przyznaj... ;P

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-06-27 20:20:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    -woman-killed-after-car-strikes-poll-bursts-into-fla
    mes-on-northside-20170626-story.html

    > "The driver made it out of the wreckage and ran off"

    Niestety pasażerka kaput.

    Młoda i ładna, pewnie się idiota popisywał przed nią w tym Nissanie i przez
    jego niedorozwinięty i zalany testosteronem prefrontal cortex zginęła.

    > Wróć i sie przyznaj... ;P

    Już go mają. We wszystkich barach jakie odwiedzali wieczorem mają kamery.
    Ale co z tego? Dziewczynie to różnicy nie zrobi :-(

  • 4. Data: 2017-06-27 20:34:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Jun 2017 17:38:40 -0000 (UTC), Pszemol

    > Wczoraj, w mojej okolicy, jedna ofiara śmiertelna:

    Znowu elektryk?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-06-27 20:36:17
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-06-27 o 20:20, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Już go mają. We wszystkich barach jakie odwiedzali wieczorem mają kamery.
    > Ale co z tego? Dziewczynie to różnicy nie zrobi :-(

    Powiesił się w domu.

    MJ

  • 6. Data: 2017-06-27 20:50:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Tue, 27 Jun 2017 17:38:40 -0000 (UTC), Pszemol

    > Znowu elektryk?

    No właśnie benzyniak.

    I jak zerkniesz na wideo to zauważysz że płomienie pochłonęły samochód tak
    szybko że kierowca ledwie zdążył uciec.... nie było mowy o szukaniu
    gaśnicy.

  • 7. Data: 2017-06-27 20:56:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Powiesił się w domu.

    O tak? No to przykre. :-( Głupota i alkohol ma więc dwie ofiary śmiertelne.

  • 8. Data: 2017-06-27 21:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]

    >samochód tak
    >szybko że kierowca ledwie zdążył uciec.... nie było mowy o szukaniu

    Mam wrazenie, ze jednak prad zawinil.
    Ze slupa.

    J.

  • 9. Data: 2017-06-27 22:29:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam wrazenie, ze jednak prad zawinil.
    > Ze slupa.

    Tak, gdyby latarnie były naftowe a nie elektryczne to pewnie nic by sie nie
    zapaliło :-)))))

  • 10. Data: 2017-06-28 10:15:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 27 Jun 2017 21:45:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mam wrazenie, ze jednak prad zawinil.
    > Ze slupa.

    Skąd iskra to inna sprawa, ale głównym problemem było moim zdaniem
    rozerwanie zbiornika paliwa i rozchlapanie paliwa wszędzie wokoło.