  • 1. Data: 2021-06-30 23:04:28
    Temat: panel do PT500
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W chwili słabości wybrałem niepopularny czujnik PT500
    zamiast PT100 albo PT 1000.

    Przeliczam sobie
    http://www.southerntemp.co.uk/reference/rtd-resistan
    ce-to-temperature/

    ale chciałbym panel LED niezabijajacy ceną
    widzieliście do PT500?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-07-01 17:25:03
    Temat: Re: panel do PT500
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-06-30 o 23:04, PiteR pisze:
> [...]
    > http://www.southerntemp.co.uk/reference/rtd-resistan
    ce-to-temperature/

    > ale chciałbym panel LED niezabijajacy ceną

    połącz szeregowo 2 szt. będziesz miał 1000.

  • 3. Data: 2021-07-01 18:28:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 23:04:28 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    > http://www.southerntemp.co.uk/reference/rtd-resistan
    ce-to-temperature/

    > ale chciałbym panel LED niezabijajacy ceną

    A czujnik tani byl?

    Moze jest okazja sie poprawic i wybrac popularny czujnik :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-07-01 23:31:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fb9fje4xe2kg$.622muyj285vi$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A czujnik tani byl?

    Tak, był tani. Zero zł. Miałem wiaderko z demontu.

    > Moze jest okazja sie poprawic i wybrac popularny czujnik :-)

    nom, a tak pięknie zlutowałem pt500 w rurkę miedzianą

    --
    Piter