  • 1. Data: 2019-09-11 17:27:08
    Temat: partner/berlingo w wyjmowanymi fotelami
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    szukam partnera/berlingo z 2008-2012 ale koniecznie z wyjmowalnymi
    tylnymi fotelami. jak nazywały się te wersje? czym nakarmić otomoto?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2019-09-11 22:40:31
    Temat: Re: partner/berlingo w wyjmowanymi fotelami
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.09.2019 o 17:27, ToMasz pisze:
> [...]
    > szukam partnera/berlingo z 2008-2012 ale koniecznie z wyjmowalnymi
    > tylnymi fotelami. jak nazywały się te wersje? czym nakarmić otomoto?
    Ale w sensie, że 7-osobowy z wyjmowaną tylną kanapą (3-rząd)?
    Czy 5-osobowy z wyjmowaną?
    Jacek

  • 3. Data: 2019-09-11 23:35:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.09.2019 o 22:40, Jacek pisze:
    > Ale w sensie, że 7-osobowy z wyjmowaną tylną kanapą (3-rząd)?
    > Czy 5-osobowy z wyjmowaną?
    > Jacek

    5 osób, trzy ostatnie fotele do wyjęcia w celu powiększenia przestrzeni
    bagażowej:

    https://i.wpimg.pl/985x0/m.autokult.pl/citroen-berli
    ngo-xtr-1-6-bdacf8b.jpg

    Tylko że "multispace" w polskim otomoto nie prowadzi do takich modeli.

  • 4. Data: 2019-09-12 07:09:08
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 23:35, ToMasz pisze:

> [...]
    ngo-xtr-1-6-bdacf8b.jpg

    > Tylko że "multispace" w polskim otomoto nie prowadzi do takich modeli.

    Partner to chyba XTR i Tepee jak pamiętam, a Berlingo to właśnie
    Multispace (ale nie każdy Multispace miał osobne fotele)

  • 5. Data: 2019-09-13 22:34:04
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 12.09.2019 o 07:09, Kamil 'Model' pisze:
    > Partner to chyba XTR i Tepee jak pamiętam, a Berlingo to właśnie
    > Multispace (ale nie każdy Multispace miał osobne fotele)

    Jak jeździłem Berlingo to właśnie było Multispace, wyjmowane tyle
    siedzenia oraz odsuwane drzwi po obu stronach (nie wiem czy tak mają
    wszystkie).

    pzdr

    --
    --- xyz

  • 6. Data: 2019-09-17 07:57:35
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 22:34, xyz pisze:

    > Jak jeździłem Berlingo to właśnie było Multispace, wyjmowane tyle
    > siedzenia oraz odsuwane drzwi po obu stronach (nie wiem czy tak mają
    > wszystkie).
    >
    > pzdr

    No właśnie nie każdy Multispace ma osobne fotele z tyłu. Dlatego łatwiej
    znaleźć Partnera z takim układem i dodatkowo masa schowków pod dachem itp.