  • 1. Data: 2019-09-21 22:58:28
    Temat: pcb
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    szok jak szybko ludzkie ręce przestały być potrzebne.

    https://www.youtube.com/watch?v=GMlHZ4Wy2yw

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-09-22 00:22:29
    Temat: Re: pcb
    Od: s...@g...com

    użytkownik PiteR napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GMlHZ4Wy2yw

    Automat przejął pracę ludzi, ale kto zaprojektował ten automat?
    Dużo roboczogodzin potrzeba na zaprojektowanie/wykonanie takiego automatu?

  • 3. Data: 2019-09-22 02:07:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PiteR wrote:

    > szok jak szybko ludzkie ręce przestały być potrzebne.

    I bardzo dobrze. Praca na taśmie odczłowiecza i poniża.
    Jeśli się gdzieś jeszcze uchowała, to tylko dlatego, że
    człowiek był za tani do zautomatyzowania.

    Podrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2019-09-22 02:13:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam gdzie jest cywilizacja baza do rozmow o cenie urzadzen wykonywanych na
    indywidualne zamowienie jest zysk z dwoch lat jaki by mial nabywca przy pracy z
    zamowiona wydajnoscia.

  • 5. Data: 2019-09-22 02:40:08
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 00:22, s...@g...com pisze:
    > Automat przejął pracę ludzi, ale kto zaprojektował ten automat?
    > Dużo roboczogodzin potrzeba na zaprojektowanie/wykonanie takiego automatu?

    Nie tak wiele wody w Wiśle upłynie, a One będą projektować się same.

    -- i tu moje powtarzane pytanie:
    czy komputer może zostać zbawiony?

    --
    Białko jest tylko krótkim epizodem, w całym,
    milionoletnim pochodzie *inteligencji w ogóle*

  • 6. Data: 2019-09-22 08:25:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2019 02:40:08 +0200, JaNus napisał(a):

    > -- i tu moje powtarzane pytanie:
    > czy komputer może zostać zbawiony?
    A ja zadam pytanie od czego?

    > Białko jest tylko krótkim epizodem, w całym,
    > milionoletnim pochodzie *inteligencji w ogóle*
    A fuj, co za pesymistyczne podejście.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-09-22 09:16:20
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > A ja zadam pytanie od czego?

    No tak, wróg Wiary.
    Zbawiony od występków!

    > A fuj, co za pesymistyczne podejście.

    Nie. Realistyczne.
    Białkowa ewolucja kroczy tysiącem lat na całkiem niewielką zmianę.
    Ewolucja krzemowa pędzi *podwajaniem* tego-czy-innego
    ważnego czynnika w 3 lata!

  • 8. Data: 2019-09-22 10:37:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2019 09:16:20 +0200, JaNus napisał(a):

    > No tak, wróg Wiary.
    > Zbawiony od występków!
    To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

    > Nie. Realistyczne.
    > Białkowa ewolucja kroczy tysiącem lat na całkiem niewielką zmianę.
    > Ewolucja krzemowa pędzi *podwajaniem* tego-czy-innego
    > ważnego czynnika w 3 lata!
    Pomijasz ważny czynnik. Mianowicie taki że SI nie będzie miała żadnego
    powodu by robić cokolwiek. Włącznie z życiem. Dlaczego? Bo nie przeszła
    ewolucji która by wbudowała w nią jakiąkolwek motywację, w
    przeciwieństwie do białka.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-09-22 10:39:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > No tak, wróg Wiary.
    > Zbawiony od występków!
    Co to wiara to wiem, lecz zupełnie nie wiem co to Wiara. A poza tym, to

  • 10. Data: 2019-09-22 12:01:28
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > SI nie będzie miała żadnego powodu by robić cokolwiek. Włącznie z
    > życiem. Dlaczego? Bo nie przeszła ewolucji która by wbudowała w nią
    > jakiąkolwek motywację, w przeciwieństwie do białka.

    Nie zaprzeczam, nie potwierdzam. No bo kto wie, co SI obie "myśli" (czy
    raczej: będzie myśleć).