  • 1. Data: 2017-02-18 08:00:10
    Temat: pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4
    Od: roka <r...@o...pl>

    witam
    pekl mi ekran, jak dostac sie do zdjec? wyskakuje pusty folder, pozniej
    jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego teraz tego nie
    moge zrobic, jak zgrac zdjecia ?
    samsung s4

  • 2. Data: 2017-02-18 11:48:26
    Temat: Re: pekniety ekran - jak dostac sie do zdjec s4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik roka r...@o...pl ...

> [...]
    > pekl mi ekran, jak dostac sie do zdjec? wyskakuje pusty folder, pozniej
    > jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego teraz tego nie

    Myslę, ze dobrze byłoby zacząć od przeczytania kilku książek.
    To pomoże formułować pytanie w ojczystym jezyku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 3. Data: 2017-02-18 13:03:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 18.02.2017 o 08:00, roka pisze:
    > witam
    > pekl mi ekran,
    w czym to przeszkadza? ja też mam pęknięty, ale wszstko działa

    > jak dostac sie do zdjec?
    może wyjąć kartę pamięci i zgrać?

    > wyskakuje pusty folder,
    tu brakuje paru rozdziałów przedtem.

    > pozniej
    > jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego teraz tego nie
    > moge zrobic, jak zgrac zdjecia ?
    > samsung s4
    napisać jeszcze raz, ale na trzeźwo.
    ToMasz

  • 4. Data: 2017-02-18 13:36:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-18 13:03, ToMasz wrote:
    > w czym to przeszkadza? ja też mam pęknięty, ale wszstko działa

    > może wyjąć kartę pamięci i zgrać?

    > tu brakuje paru rozdziałów przedtem.

    > napisać jeszcze raz, ale na trzeźwo.
    > ToMasz

    Oni tak teraz na trzeźwo piszą, niestety...

    Piotr

  • 5. Data: 2017-02-19 08:25:52
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Uncle Pete
    naskrobał(a):

    > Oni tak teraz na trzeźwo piszą, niestety...

    Myslisz że jest jeszcze dlka takich ratunek czy raczej tylko do piachu?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 6. Data: 2017-02-19 08:47:08
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-18 o 08:00, roka pisze:
> [...]
    > pozniej jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego
    > teraz tego nie moge zrobic, jak zgrac zdjecia ?

    1/ wyciągnąć kartę SD z fotkami i podłączyć pod komputer

    2/ poprzez aplikację, o ile taka masz w telefonie (np. Samsung Kies)
    połączyć się z komputerem i wyeksportować fotki

  • 7. Data: 2017-02-20 15:21:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "roka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >pekl mi ekran, jak dostac sie do zdjec? wyskakuje pusty folder,
    >pozniej jak tel dzialal musialem wziac multimedia czy cos takiego
    >teraz tego nie moge zrobic, jak zgrac zdjecia ?
    >samsung s4

    Ale co nie dziala - wyswietlanie, dotyk ?

    Byc moze uda sie podlaczyc przez USB do komputera bez zadnego
    potwierdzenia - to odczytasz.
    Jesli ekran cos wyswietla - przez kabelek OTG powinno sie udac
    podlaczyc mysz USB, wtedy bedzie obsluga.

    W ciemno to bedzie niezla zabawa.

    no i mozna peceta jako debuggera podlaczyc, patrz adb.

    J.

  • 8. Data: 2017-02-24 00:06:57

    Sun, 19 Feb 2017 08:25:52 +0100, w
    <wvj2om1irx5r.1nj8ile2gem3s$.dlg@40tude.net>, " ...:::WISKOLER:::..."
    <j...@b...rh> napisał(-a):

    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Uncle Pete
    > naskrobał(a):

    > Myslisz że jest jeszcze dlka takich ratunek czy raczej tylko do piachu?

    Jakiego piachu? Pójdą do rządu :)