  • 1. Data: 2019-03-27 09:01:45
    Temat: pendrive 2TB?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Namnożyło się ofert na pewnym portalu aukcyjnym z pendrive 2TB w niskiej
    cenie. Niestety, mam pewne podejrzenia co do takich ofert, że te
    pendrive'y są tylko teoretycznie 2TB. Czy to aby nie ściema z tymi
    pendrive'ami?

    JaceK

  • 2. Data: 2019-03-27 09:47:36
    Temat: Re: pendrive 2TB?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zła wiadomość: na pendrive 2TB nie stać Cię.
    www.amazon.com/Kingston-2TB-DataTraveler-Ultimate-DT
    UGT/dp/B06X1CSCZB/
    Dobra wiadomość: jeszcze :-)
    www.amazon.com/Flash-Maxonor-PenDrive-Memory-Waterpr
    oof/product-reviews/B07MW4MT2G/ref=cm_cr_dp_d_hist_1
    ?ie=UTF8&filterByStar=one_star&reviewerType=all_revi
    ews#reviews-filter-bar

    -----

  • 3. Data: 2019-03-27 09:47:41
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Mar 2019 09:01:45 +0100
    doszła do mnie wiadomość <K5GmE.255100$KB3.104137@fx02.iad>
    od JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> :
> [...]
    >cenie. Niestety, mam pewne podejrzenia co do takich ofert, że te
    >pendrive'y są tylko teoretycznie 2TB. Czy to aby nie ściema z tymi

    Jeśli czołowi producenci, Kingston, Sandisk i Samsung takich nie
    oferują na oficjalnych stronach, jest to ściema bez względu na cenę.
    Na stronach Samsunga i Sandiska widzę max 256 GiB(a karty microsd do
    512 GiB) więc to ściema.
    Allegro powinno coś z tym zrobić.

  • 4. Data: 2019-03-27 10:22:14
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Mar 2019 09:47:36 +0100
    doszła do mnie wiadomość <q7fdb9$c1s$1@node1.news.atman.pl>
    od ń <k...@t...sie> :
    >Zła wiadomość: na pendrive 2TB nie stać Cię.
    >www.amazon.com/Kingston-2TB-DataTraveler-Ultimate-D
    TUGT/dp/B06X1CSCZB/

    Wiele taniej wyjdzie 2TiB M.2 WD Blue + obudówka USB na M.2, na
    przykład taka:
    https://www.raidsonic.de/pl/standards/searchresults.
    php?we_objectID=4585
    RaidSonic twierdzi(pytałem listelem), że to ma obsługę trim/secure
    erase, więc rozwiązanie przyzwoite.
    Razem ca 1550 pln.

    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

  • 5. Data: 2019-03-27 13:31:50
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Mar 2019 13:47:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość <q7frco$pug$1@node1.news.atman.pl>
    od ń <k...@t...sie> :
    >Jeszcze taniej przenośny SSD 2TB na USB (najlepiej 3.0 lub 3.1).

    Większy jest, taka mała kieszonka jest bardziej poręczna(przypomina
    sporawy pendrajw).

  • 6. Data: 2019-03-27 13:47:19
    Od: ń <k...@t...sie>

  • 7. Data: 2019-03-27 13:55:43
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nawet na amazon.com tego pełno.
    Pendrajwy 512GB są spokojnie np. PNY (to dobra firma).

    -----

  • 8. Data: 2019-03-29 10:13:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-27 o 09:01, JaceK pisze:
> [...]
    Niestety, mam pewne podejrzenia co do takich ofert, że te pendrive'y są tylko
    teoretycznie 2TB. Czy to aby nie ściema z tymi pendrive'ami?

    Oszukane pendrajwy o mniejszej pojemności niż podawana, zdarzają się często i od
    dawna.
    Więc uważaj.

  • 9. Data: 2019-04-04 09:49:22
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Kiedys dostalem pendrajwa 32GB PNY i... byl tak powolny, ze skopiowanie na
    niego 32GB danych trwaloby z 3 dni... :)
    Wiec z tymi tanimi pendrajwami to trzeba uwazac. Nawet jesli ma deklarowana
    pojemnosc, to transfer "na" lub "z niego" na poziomie 1MB/s wyklucza jego
    uzytecznosc.

    --
    Pzdr

  • 10. Data: 2019-04-06 17:26:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" q84cu7$47b$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > ma deklarowana pojemnosc, to transfer "na" lub "z niego" na
    > poziomie 1MB/s wyklucza jego uzytecznosc.

    MikroSD A1 V30 U3 1TB kosztuje ponad półtora kpln, więc szybki
    pendrajw 2TB zapewne tani by nie był... ;) IMO tańszy mógłby
    być zwykły ;) dysk SSD. Nawet jeśli komuś nie zależy na A1,
    to IMO cena takiego pendrajwa może być wysoka...

    --