  • 1. Data: 2011-01-20 00:23:58
    Temat: [piatkowo] California Highway Patrol kontra niemiecki najeźdźca
    Od: "Zdenek" <z...@g...pl>

    Hej!

    Wygrzebane w internecie:
    http://www.youtube.com/watch?v=4vPlDNOhqjI

    Przyznam, że miałem dotąd 4x kontakt z rozmaitymi służbami mundurowymi w USA
    w związku z przekroczeniem prędkości (w tym raz z CHP, na I-99), ale na
    takiego "sympatycznego inaczej" delikwenta nie trafiłem.

    Z moich czysto turystycznych doświadczeń, w USA można dość bezkarnie
    przekaczać prędkość jeśli:

    - nie robi się tego w terenie zabudowanym, przy szkołach, w deszczu itp
    (krótko: zdrowy rozsądek)

    - nie więcej niż o 20mph

    - w razie zatrzymania podkreślić, że się jest turystą

    - można poudawać niedoinformowanego, tam są przyzwyczajeni do tego, że ktoś
    czegoś nie wie ;)

    - na pustych drogach jednojezdniowych na totalnych zadupiach i przy parkach
    narodowych warto zwolnić widząc coś jadącego z naprzeciwka (tak najczęściej
    mierzą prędkość - "w locie")

    Ma ktoś jakieś rady, ew. inne doświadczenia w tym temacie?

    Pozdrawiam,

    Zdenek

  • 2. Data: 2011-01-20 07:57:50
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-20 00:23, Zdenek pisze:
> [...]
    > USA w związku z przekroczeniem prędkości (w tym raz z CHP, na I-99), ale
    > na takiego "sympatycznego inaczej" delikwenta nie trafiłem.

    Ja wiem... Potraktował sprawę konkretnie, krótko i dobitnie. Nie
    wymierzył kary, jednak sądzę że efekt edukacyjny uzyskał ;)

    > Z moich czysto turystycznych doświadczeń, w USA można dość bezkarnie
    > przekaczać prędkość jeśli:
    >
    > - nie robi się tego w terenie zabudowanym, przy szkołach, w deszczu itp
    > (krótko: zdrowy rozsądek)
    Nie widać tego

    > - nie więcej niż o 20mph
    98/70,

    > - w razie zatrzymania podkreślić, że się jest turystą
    Tak zrobili,

    > - można poudawać niedoinformowanego, tam są przyzwyczajeni do tego, że
    > ktoś czegoś nie wie ;)
    Nie zadziałało...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2011-01-21 12:49:14

    Zdenek <z...@g...pl> napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Wygrzebane w internecie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=4vPlDNOhqjI

    no no, czekalem, az wyjmie gana i go zastrzeli ;) niezle kolesie penwie sie
    zesrali w tym wypozyczonym aucie ;)