  • 1. Data: 2010-02-13 09:34:53
    Temat: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: gogi <g...@W...pl>

    Witam,
    nie znalazlem, aby juz bylo na grupie.

    Ciekawe poglady na temat motocykli :)
    MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    http://www.youtube.com/watch?v=Dx0lcOvjSf8&feature=c
    hannel

    gogi

  • 2. Data: 2010-02-13 11:18:23
    Temat: Re: [piątkowo] MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-13 10:34, gogi pisze:

    > Ciekawe poglady na temat motocykli :)
    > MotoStory: Janusz Korwin-Mikke
    > http://www.youtube.com/watch?v=Dx0lcOvjSf8&feature=c
    hannel

    hehehe, faszystowskie zakazy, najbardziej mi sie podobala gadka o kasku
    hehe.
    Ale za to sie dowiedzialem, ze romet fajne maszynki robi, tego nie
    wiedzialem, calkiem przywoity

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy

  • 3. Data: 2010-02-15 04:13:19
    Od: AlF <s...@g...com>

    gogi wrote:
    > Witam,
> [...]

    dzieki za linka - ciekawe - w sumie milo ze gosciu po prostu jezdzi nie
    dla szpanu.

    mnie najbardziej zadumal fakt, ze kamerzysta jakos nie umial sie skupic
    na JKM i caly czas skanowal dziennikarke - ciekawy profil sobie wybral :-).