  • 1. Data: 2018-07-12 15:35:29
    Temat: piątkowo.... ale racja
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    http://mistrzowie.org/720722/Wyobrazcie-sobie

  • 2. Data: 2018-07-12 16:44:42
    Temat: Re: piątkowo.... ale racja
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-07-12 o 15:35, ToMasz pisze:
    > http://mistrzowie.org/720722/Wyobrazcie-sobie

    Kółko wzajemnego lizania dup.

  • 3. Data: 2018-07-12 20:39:34
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    Ty, ale co to za misja?
    kc-ue ataks?

  • 4. Data: 2018-07-12 21:14:17
    Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>

    podobno idzie nowe... coś czego jeszcze...
    stawiam na "atak probabilistyką!"

  • 5. Data: 2018-07-13 08:57:14
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2018-07-12 o 15:35, ToMasz pisze:
    > http://mistrzowie.org/720722/Wyobrazcie-sobie

    w temacie elektroniki - gdzieś w necie wpadło mi w oczy hasło które
    bardzo mnie ubawiło, tak że postanowiłem się podzielić:

    Państwo Polskie jest tak innowacyjne, że śmieci przechowuje w "chmurze"

    :-D

  • 6. Data: 2018-07-14 20:54:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    > http://mistrzowie.org/720722/Wyobrazcie-sobie

    Znam lepszy dowcip na Elektrodę - ,,chcę podłączyć diodę LED do instalacji w
    samochodzie - jaki dać opornik?".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2018-07-16 07:49:00
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sirapacz wrote:

    > Kółko wzajemnego lizania dup.

    Zgadzam się w pełni, po trzech próbach skorzystania z tego portalu
    i potyczką z moderatorem-idiotą dałem sobie z nimi spokój. Korzystam
    za to z kilku portali anglojęzycznych, bo stosunek wypowiedzi
    merytorycznych do bzdur jest tam szokująco wysoki, a wypowiadający
    się ludzie rzeczywiście coś praktycznego robią, a nie przyszli się
    powymądrzać z braku lepszego pomysłu na życie. Poza tą grupą i niszowymi
    forami np. dla lampowców, to polskie grupy tematyczne o elektronice nie
    istnieją.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2018-07-16 07:54:11
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    DaNsOuNd wrote:

    > Państwo Polskie jest tak innowacyjne, że śmieci przechowuje w "chmurze"

    Nic nowego, przemysł socjalistyczny sporą część odpadów składował w
    chmurze. Pewnie postanowiono do tego wrócić, jak powrócono do innych
    pomysłów z epoki.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/
    Acid_rain_woods1.JPG

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2018-07-16 12:33:51
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:9430358310$20180714205426@squadack.com...

    > Znam lepszy dowcip na Elektrodę - ,,chcę podłączyć diodę LED do instalacji
    > samochodzie - jaki dać opornik?".

    Naprawdę nie znał prawa Ohma i danych diody z arkusza? Chociaż... wcale bym
    się nie zdziwił.
    Zaraz... a może to był jakiś cudowny oszczędzacz paliwa, albo stabilizator
    elektronowy, a w środku defacto dwie LED, 2 oporki i chyba kondziołek
    jakiś...?
    I co lepsze, efekt placebo, naprawdę zauważył oszczędność, pewnie
    podświadomie zapobiegawczo delikatniej jeżdżąc, aby się nie zawieść, że tyle
    wybulił, a gówno to dało...? Do dziś trafiam na reklamy cudownych
    oszczędzaczy prądu, kłamiących, że rachunki mi zmaleją o 75%... (nawet 25
    było by dobre, ale dowodów jakoś dziwnie brak...) Sory, ale kondzioła 5
    mikro 400 (nie za mało?) to ja na wolumenie kupię w niedzielę i sobie włożę
    w gniazdko. A może gdzieś mam w przydasiach?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 10. Data: 2018-07-16 15:46:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Monday, July 16, 2018, 12:33:51 PM, you wrote:

    > Naprawdę nie znał prawa Ohma i danych diody z arkusza? Chociaż... wcale bym
    > się nie zdziwił.

    Nie. Takich pytań w pewnym okresie na Elektrodzie były dziesiątki
    dziennie. A jak człowiek próbował zwrócić uwagę, to dostawał opierdol
    od lamerii, że ma się odpierdolić jak nie zna odpowiedzi.

    I to jest ta druga strona medalu. Byłem moderatorem na Elektrodzie.
    Dałem sobie spokój, gdy okazało się, że dla admiralicji ważniejsza
    jest klikalność niż minimalny poziom wypowiedzi. Ważniejszy jest
    kumpel innego moderatora niż twórca całego działu na Elektrodzie.

    Jak czytam takie ,,dowcipy" jak ten z Mistrzowie, to mam do powiedzenia
    tylko tyle: banda roszczeniowej gówniarzerii, której nic się nie chce.
    Oczekują natychmiastowej i dokładnej odpowiedzi na najbardziej
    gówniane pytania. Mienią się elektronikami a nie potrafią stosować
    prawa Ohma w najbanalniejszych sytuacjach. Nie używają Google,
    wyszukiwarek na forach. Ba - nie spojrzą nawet na listę tematów, gdzie
    podobne jak ich pytanie pojawia się w 5 wariantach na jednej stronie listy
    tematów. Są aroganccy, złośliwi, nie potrafią się przyznać do
    niewiedzy. Luserzy, nie moderatorzy.
    Admiralicja nie pozwala wywalać lamerii na zbity pysk, bo liczy się
    każdy klik. I odwieczne niekończące się dyskusje o złych moderatorach.
    Nikt nie pamięta, że moderatorzy zamiast zajmować się poważnymi
    tematami, propagować wiedzę, muszą wchodzić w dyskusje z lamerem,
    dlaczego nie chcą mu policzyć opornika do diody LED tylko odsyłają
    gdzieś tam. Bycie moderatorem na Elektrodzie, to wyjątkowo
    niewdzięczna praca. ZA DARMO jest się obrażanym przez gówniarzy,
    którzy zielonego pojęcia nie mają o niczym a żądania hrabiowskie -
    podać wszystko na srebrnej tacy, zawiązać śliniak i nakarmić
    łyżeczką.

    Mój dział praktycznie umarł po moim odejściu. Nic tam się nie dzieje.
    Nie ma nikogo, komu by się chciało pisać do widowni o tak niskim
    poziomie. Userzy z wiedzą też odeszli z Elektrody - ileż można obrywać
    z jednej strony od roszczeniowej lamerii a z drugiej od admiralicji,
    której się nie podoba strata klików.

    [...]

    --
    Best regards,