  • 1. Data: 2018-08-17 11:07:52
    Temat: pico PSU - czy jest sens?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Potrzebuję zasilania typu pico PSU. Chciałbym, aby nie było kłopotów z
    mocą powiedzmy 250-300W. Są takie w chińskich sklepach, ale... czy to
    jest warte zainteresowania? Czy chińskie 300W to tak naprawdę realne
    120W pomnożone przez odpowiedni współczynnik Kowalskiego? Być może
    przeszacowałem potrzebną moc, potrzebuję zasilić procesor Xeon E5 z TDP
    70W (8 rdzeni), kartę HD6450, 4 dyski 3.5" i samą płytę. Będę wdzięczny
    za opinie i ewentualne sugestie konkretnego modelu pico PSU, jeśli jest
    godny polecenia.

    JaceK

  • 2. Data: 2018-08-17 15:54:48
    Temat: Re: pico PSU - czy jest sens?
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 11:07, JaceK pisze:
> [...]
    > 70W (8 rdzeni), kartę HD6450, 4 dyski 3.5" i samą płytę. Będę wdzięczny
    > za opinie i ewentualne sugestie konkretnego modelu pico PSU, jeśli jest

    Są takie 250-300W? W takiej postaci
    https://www.amazon.ca/Mini-PicoPSU-150-XT-DC-DC-powe
    r-supply/dp/B0045WFZSQ ?

    Ja mam coś takiego niby 160W (patrząc na elementy, grubość kabli to
    dałbym mu z 60W), używam do megaoszczędnego atoma i cały czas
    mam wrażenie, że pewnego pięknego dnia mi to wybuchnie w twarz.
    To niby jest wersja budżetowa ale te miniaturowe elementy i brak
    rozsądnego chłodzenia nie mogą budzić zaufania.

  • 3. Data: 2018-08-17 16:36:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-08-17 11:07, JaceK wrote:

> [...]
    > 70W (8 rdzeni), kartę HD6450, 4 dyski 3.5" i samą płytę. Będę wdzięczny
    > za opinie i ewentualne sugestie konkretnego modelu pico PSU, jeśli jest

    A z ciekawosci, czemu Pico PSU do takiego zestawu? Tylko rozmiar?
    Pico PSU tez musisz wpierw z czegos zasilic i zaraz moze sie okazac ze
    wieksza rozkmina bedzie znalezienie odpowiedniego i wiarygodnie
    wygladajacego zewnetrznego zasilacza do niego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2018-08-18 11:35:21
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 17.08.2018 16:36, elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > wieksza rozkmina bedzie znalezienie odpowiedniego i wiarygodnie
    > wygladajacego zewnetrznego zasilacza do niego.

    Zasilacz odpowiedni jest. Pico PSU z powodu miniaturowej obudowy, która
    posiada coś a la Pico ale tylko 120W. 200W wydaje mi się minimum do
    mojego zestawu, ale nie wiem dokładnie jak to oszacować.

    JaceK

  • 5. Data: 2018-08-20 10:25:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-08-18 11:35, JaceK wrote:

    > Zasilacz odpowiedni jest. Pico PSU z powodu miniaturowej obudowy, która
    > posiada coś a la Pico ale tylko 120W. 200W wydaje mi się minimum do
    > mojego zestawu, ale nie wiem dokładnie jak to oszacować.

    Mozesz uzyc kalkulatorka online, np.
    https://outervision.com/power-supply-calculator
    http://www.coolermaster.com/power-supply-calculator/

    Albo jesli chcesz sprawdzic realne obciazenie to pozyczyc lub
    kupic sobie za kilkadziesiat pln watomierz - moze sie jeszcze
    przydac.

    --

    memento lorem ipsum