  • 1. Data: 2017-05-24 10:14:59
    Temat: pierwszy dzień w tmobile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    przeniosłem numer z playa do tmobile, licząc na promocje 90 dni za darmo.
    przejście - jak można było się spodziewać - ze zgrzytami. karta sim
    tmobile była aktywna kilka dni przed terminem przeniesienia, i tak
    niebardzo wiedziała kiedy "dostała" mój stary numer. obudziła się po
    resecie. nie było o tym nigdzie informacji. tmobile przysyła mi reklamy
    usług, które są mało korzystne. co ja jakiś debil jestem, czy mam morze
    wódki i chcę jeszcze pół litra? Z telefonu nie da się rozmawiać, bo gada
    domnie lektor. więc doładowałem. w między czasie dostałem kilka smsów
    reklamowych, informacje o roamingu. myślę sobie zaloguje się na www.
    jasne, ale niema powiązania z numermem telefonu. fajnie. zaloguj sie do
    nas, aby czytac reklamy. ale jest "kontakt" w sensie napisz do
    konsultanta. napisałem wcisnąłem wyślij - błąd, spróbuj później, tylko
    że tekstu już niemam. jakoś gdzieś klikałem i poprosiło mnie o numer
    telefonu, system wysłał mi kod smsowy. telefon mam cały czas "odpalony",
    widzę konwersacje z tmobile, kodu niemam. kapnąłęm się po 2 minutach.
    tmobile smsy wysyła z 2 różnych numerów. więc jeśli widzę smsy od
    tmobile to nie widzę smsów od mboa, tak jakby inna osoba pisała.
    nareszcie widzę co tam mam na koncie. nic. znaczy zero pakietów, stan
    konta błąd. jestem od 9 godzin w tbmobile, od 1.5 godziny mam w ich
    sieci aktywny numer. patrze, zaznajamiam się z ich stroną. każde
    kliknięcie wstecz, wywala mnie z mboa i kolejny kod. powiadomienie o
    spóźnionym doładowaniu dostaje z innego konta smsowego. fajnie. za darmo
    mają to mogą. patrze dajej, mam już jakieś złotówki, ale więcej niż
    doładowałem. jest taki znaczek zapytania, myślę sobie kliknę. no i
    oczywiście zamiast wyjaśnień, wywala mnie na główną stronę tmobile i mam
    bogusia lindę z ręcznikiem na karku, na pół monitora.

    Dzielę się moją historią z jednego powodu. jakośc obsługi klienta, leży
    i kwiczy, we wszystkich sieciach tak samo. lepiej jest tam, gdzie można
    trafić na człowieka. chociaż przepraszam powie, albo nawet oddzwoni....

    ToMasz
    90 dni za darmo nie działa. mają 72 godziny na włączenie.

  • 2. Data: 2017-05-25 03:44:46
    Temat: Re: pierwszy dzień w tmobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" og3f7m$hap$...@d...me

    > 90 dni za darmo nie działa. mają 72 godziny na włączenie.

    Ja utknąłem na odbiorze SIMki TM -- kurier nie potrafił
    zsynchronizować ,,czasu przyjazdu'' z ,,czasem umówionym''. ;)
    Po kilku próbach odbioru -- zrezygnowałem. :) (kurier umawiał
    się na ,,dziś'' -- przyjeżdżał ,,jutro'' lub ,,wczoraj''...
    lub nie przyjeżdżał...)

    Co gorsza -- Pomarańczowy Bonus nie załapał...
    (Orange twierdził, że tylko do końca lutego -- wiem,
    że ewentualna reklamacja dałaby dobry skutek, ale mnie
    niezbyt mocno na tym zależało)

    Obecnie siedzę na lejku VM -- i cieszę się. ;)

    Pracowici_inaczej ludzie najpierw nadtopili mi (chyba spawarką)
    czarny (zewnętrzny -- cholernie drogi) drut ethernetowy, po czym
    (widząc zapewne brak efektów) zwinęli ów drut tak, że szybkość
    drastycznie spadła... Gdy drut ów rozplątałem -- przejechali
    po nim w paru miejscach szlifierką... Tu cierpliwość moja
    odnalazła swój kres -- zdemontowałem hybrydę i schowałem
    drut w ścianę...

    Przejechali szlifierką celowo!!!
    Oszlifowali nie tylko czarny przewód,
    ale także śruby i nakrętkę (dychę) mocowania...

    Mocowanie (plastykowa rura i dwie śruby z kilkunastoma
    nakrętkami, podkładkami zwykłymi, szerokimi i sprężystymi)
    spisałem na straty -- w razie czego zbuduję nowe...

    Rurę jeszcze mam -- mogę wyciąć nową, śruby nowe też
    mam z czego wyciąć, resztę dokupię... Balkonowej
    balustrady chyba nie zniszczą... Przewód rzecz
    jasna też do wymiany...

    Dwa cybanty zabrałem wraz z hybrydą...

    Tak oto po 6 latach BEZPROBLEMOWEJ łączności
    międzyblokowej -- zmiany, zmiany, zmiany...

    -=-

    Dlaczego lejek?...
    Bo 300 MB wcięło apdejtowanie czy apgrejdowanie
    aplikacji w telefonie... Myk -- i nie ma!!!

    Mam wprawdzie wiele (może osiem, może siedem, może
    dziewięć -- któż to policzyć zdoła?!) dziewiczych
    SIMek, ale jakoś lejek mi wystarcza!

    Wystarcza, choć wymiana SIMki nie wymaga przebootowania
    telefonu... Co gorsza -- mam w tablecie niemal nie tknięty
    #F, ale NAPRAWDĘ wystarcza mi lejek!!!

    Akumulator w Asusie też wystarcza -- 5 Ah aż ;) na cały dzień!!
    (w nocy raczej warto ładować -- a noce teraz są krótkie!)

  • 3. Data: 2017-05-25 18:52:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" og5cuk$6t6$...@n...news.atman.pl

    > Mam wprawdzie wiele (może osiem, może siedem, może
    > dziewięć -- któż to policzyć zdoła?!) dziewiczych
    > SIMek, ale jakoś lejek mi wystarcza!

    Gigabajty lecą, Jutuba chodzi, ,,z wiatrem'' mam
    ponad 20 Mb/s -- dla mnie taki lejek może być!!! ;)

    Jeno ;) Asus grzeje się a jego akumulator szybko traci swe mAh...

    Życzę powodzenia sieciom osiedlowym, a nawet Pomarańczowym
    i TiMobilnych oraz innych -- w obecności takich lejków. :)

    Tablet i dwa laptopy ,,czerpią net'' z Asusa. :)
    Rzecz jasna Asus też swoje bierze. :)

    Czasami Jutuba zacina się -- ale czy to lejek ma przewężenia, czy coś innego?...

  • 4. Data: 2017-05-25 19:40:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" og725b$ogq$...@n...news.atman.pl

    > Gigabajty lecą, Jutuba chodzi, ,,z wiatrem'' mam

    https://www.youtube.com/watch?v=5Vg1kDjtsw4

    [w Portofino szepnęła -- TAK]

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,slawa_przybylska,mil
    osc_w_portofino.html

    > ponad 20 Mb/s -- dla mnie taki lejek może być!!! ;)

    [na pewno ładnie jest tam, gdzie jest ten lejek]

    > Jeno ;) Asus grzeje się a jego akumulator szybko traci swe mAh...

    [gorąca krew...]

    > Życzę powodzenia sieciom osiedlowym, a nawet Pomarańczowym
    > i TiMobilnych oraz innych -- w obecności takich lejków. :)

    [gdyż w Portofino jest jesień już...]

    > Tablet i dwa laptopy ,,czerpią net'' z Asusa. :)

    [z tego samego lejka...]

    > Rzecz jasna Asus też swoje bierze. :)

    [od tej samej dziewicy... przez ten sam lejek...]

    > Czasami Jutuba zacina się -- ale czy to lejek ma przewężenia, czy coś innego?...

    [Pomarańczowy księżyc płynął?... chyba Oranżowy?... Nie
    znają się ludzie w tej piosence... ale i tak fajnie...]

  • 5. Data: 2017-05-30 17:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" og750f$r88$...@n...news.atman.pl

    Terabajtowy dysk starczy na rok -- nawet na przestępny
    [ciekawe, jakie przestępstwa popełnia taki rok] rok,
    bo część filmów ściągam wielokrotnie...

    > https://www.youtube.com/watch?v=5Vg1kDjtsw4

    > [w Portofino szepnęła -- TAK]

    > http://www.tekstowo.pl/piosenka,slawa_przybylska,mil
    osc_w_portofino.html

    > [na pewno ładnie jest tam, gdzie jest ten lejek]

    W dzień jest kilka MB/s U.
    Ping (nie wiem, dokąd) do 30 ms.

    [na drodze został żółty kurz? -- to pyłki drzew;
    od razu widać, że alergiczka... nic dziwnego, że
    nie chciał jej facet z miasta...]

  • 6. Data: 2017-05-30 17:08:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ogk1nu$2co$...@n...news.atman.pl