  • 1. Data: 2017-05-22 12:55:49
    Temat: piesi na autostradzie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W niedzielę późnym wieczorem na autostradzie A4 doszło
    do tragicznego wypadku. Samochód śmiertelnie potrącił

    kobietę idącą z psem!

    Ciężko ranny został też kierowca samochodu.
    Autostrada była w tym miejscu zablokowana na kilka godzin,
    w akcji ratowniczej brało udział wiele jednostek, w tym śmigłowiec.

  • 2. Data: 2017-05-22 15:29:34
    Temat: Re: piesi na autostradzie
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 12:55, Bolko pisze:
    > W niedzielę późnym wieczorem na autostradzie A4 doszło
    > do tragicznego wypadku. Samochód śmiertelnie potrącił
    >
    > kobietę idącą z psem!

    Doczytałem właśnie (zaktualizowali artykuł) że przechodziła przez
    jezdnie(!!!). Szkoda tylko tego kierowcy - ponoć szczątki tej kobiety
    mocno zniszczyły mu twarz i klatkę...

  • 3. Data: 2017-05-22 15:42:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 15:29, sirapacz pisze:

    > Doczytałem właśnie (zaktualizowali artykuł) że przechodziła przez
    > jezdnie(!!!). Szkoda tylko tego kierowcy - ponoć szczątki tej kobiety
    > mocno zniszczyły mu twarz i klatkę...

    A co z psem? Co z psem?

  • 4. Data: 2017-05-22 15:46:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>