  • 1. Data: 2017-06-17 15:06:58
    Temat: pilot uniwersalny & dekoder "Cyfrowego Polsatu"
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam pilot uniwersalny emmerson u-26 czy zmuszę jego do dogadania się z
    dekoderem HD5000 "Cyfrowego Polsat -u ?? za info , dzięki :)

  • 2. Data: 2017-06-18 16:38:11
    Temat: Re: pilot uniwersalny & dekoder "Cyfrowego Polsatu"
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (o wymowna cisza o CP, a to ostatnio taki ciekawy temat)

  • 3. Data: 2017-06-21 16:51:45
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy naprawdę nikt nic nie wie co i jak ??

  • 4. Data: 2017-06-21 17:08:35
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > czy naprawdę nikt nic nie wie co i jak ??

    nie chodzi o to,
    musisz zasłużyć - wykazać się jakimś wartościowym wnioskiem końcowym - a
    wtedy plenum kc-ue oświeci cię "z góry" (aż ci dołem wyjdzie -
    przepraszam taki żarcik, bo to na grupie jakoś ostatnio kwasy trwają)...

    P.S.
    a czego na moje pytanie nie odpowiadają? ja przecież zasłużyłem!

    P.S.2
    a pytałeś na elektroda.pl?

REKLAMA

Wzory dokumentów