  • 1. Data: 2017-06-17 15:06:58
    Temat: pilot uniwersalny & dekoder "Cyfrowego Polsatu"
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    mam pilot uniwersalny emmerson u-26 czy zmuszę jego do dogadania się z
    dekoderem HD5000 "Cyfrowego Polsat -u ?? za info , dzięki :)

  • 2. Data: 2017-06-18 16:38:11
    Temat: Re: pilot uniwersalny & dekoder "Cyfrowego Polsatu"
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (o wymowna cisza o CP, a to ostatnio taki ciekawy temat)

  • 3. Data: 2017-06-21 16:51:45
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy naprawdę nikt nic nie wie co i jak ??

  • 4. Data: 2017-06-21 17:08:35
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > czy naprawdę nikt nic nie wie co i jak ??

    nie chodzi o to,
    musisz zasłużyć - wykazać się jakimś wartościowym wnioskiem końcowym - a
    wtedy plenum kc-ue oświeci cię "z góry" (aż ci dołem wyjdzie -
    przepraszam taki żarcik, bo to na grupie jakoś ostatnio kwasy trwają)...

    P.S.
    a czego na moje pytanie nie odpowiadają? ja przecież zasłużyłem!

    P.S.2
    a pytałeś na elektroda.pl?

  • 5. Data: 2017-06-24 05:07:02
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 17.06.2017 o 15:06, Grzegorz pisze:
    > mam pilot uniwersalny emmerson u-26 czy zmuszę jego do dogadania się z
    > dekoderem HD5000 "Cyfrowego Polsat -u ?? za info , dzięki :)

    Jeśli ma opcję uczenia się to zadziała. Ale trzeba przepisywać każdy
    klawisz osobno.

  • 6. Data: 2017-06-24 16:43:25
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Jeśli ma opcję uczenia się to zadziała. Ale trzeba przepisywać każdy
    > klawisz osobno.

    tak , jest taka opcja , ale na liscie kodów nie ma kodu dekodera HD5000 , może
    ktoś z was zna teń kod ??

  • 7. Data: 2017-06-24 17:55:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (z pewną taką nieśmiałością) przeczytaj post wyżej raz jeszcze

  • 8. Data: 2017-06-24 22:10:56
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://www.emmerson.com.pl/get-file/10_u-26-instrukc
    ja-pl.pdf

    strona 3
    FUNKCJA UCZENIA SIĘ

  • 9. Data: 2017-06-25 11:42:39
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:oimh0h$alr$1@node1.news.atman.pl...
    > http://www.emmerson.com.pl/get-file/10_u-26-instrukc
    ja-pl.pdf

    > strona 3
    > FUNKCJA UCZENIA SIĘ

    Panie Kolego L.!
    Moje uznanie i podziw - pan żeś odezwał się merytorycznie, jak należy, bez
    mieszania polityki. Jeszcze tylko normalny nick i będzie idealnie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.