  • 1. Data: 2020-05-14 21:30:29
    Temat: piszcze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wchodze do sklepu - Kaufland, Media Markt ... i piszcze.
    Tzn bramka kradziezowa piszczy.
    A nie - w Kauflandzie to gorzej, bo przy wychodzeniu.
    Zaczelo sie od niedawna.

    Ale dzis w MM metoda prob i bledow znalazlem co wykrywaja - mam w
    portfelu stosik kart bankowych.

    Piec zlozonych razem powoduje pisk.
    Kolejnosc - jakby dowolna, choc wszystkich permutacji nie sprawdzalem.

    Odjecie dowolnej z nich - brak pisku.

    ki czort ?

    czas zaekranowac portfel ?

    J.

  • 2. Data: 2020-05-14 22:24:17
    Temat: Re: piszcze
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 14.05.2020 21:30, J.F. wrote:

    > Piec zlozonych razem powoduje pisk.
    > Kolejnosc - jakby dowolna, choc wszystkich permutacji nie sprawdzalem.
    >
    > Odjecie dowolnej z nich - brak pisku.

    A dołożenie szóstej?

    Jak częstotliwość pasuje to dzwoni cokolwiek. Mi kiedyś piszcała*
    sprzączka od paska, karton skrętki komputerowej, aluminiowa drabina itp.

    * wymowa oryginalna pracownika ochrony.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2020-05-14 23:28:24
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Jak częstotliwość pasuje to dzwoni cokolwiek. Mi kiedyś piszcała*
    > sprzączka od paska, karton skrętki komputerowej, aluminiowa drabina itp.

    Spory zwój kabla prawie zawsze się dopasuje :) Przetestowane.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2020-05-15 11:19:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 14.05.2020 21:30, J.F. wrote:

    >A dołożenie szóstej?

    Nie probowalem ... moze jeszcze sprobuje.

    >Jak częstotliwość pasuje to dzwoni cokolwiek. Mi kiedyś piszcała*

    ale dlaczego w 5 kart pasuje, a w 4 nie ?

    >sprzączka od paska, karton skrętki komputerowej, aluminiowa drabina
    >itp.

    To takie czule na ... pochlanianie ?
    Pisza raczej, ze tam jakies sprytna zmiana czestostliwosci w tych
    zabezpieczeniach.
    Wiec co drabina, kabel czy sprzączka robia ?

    Karty bankowe co cuda moga zrobic, ale czemu piec potrzeba ? :-)

    Czy kazda przetwarza czestotliwosc, ale emituje slabiutko i dopiero 5
    daje wystarczajaco mocy sygnal ?
    Ale raczej nie 4 moglem zblizac blisko do cewki i nic, a 5 to juz z
    daleka ...

    J.

  • 5. Data: 2020-05-15 11:51:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Każda karta zbliżeniowa ma antenkę. Sygnały się sumują i dopiero od
    pięciu kart bramka łapie...

    Powiedz lepiej, po ci tyle kart? :)

    MJ

  • 6. Data: 2020-05-15 12:01:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-15 o 11:51, Michal Jankowski pisze:

    > Każda karta zbliżeniowa ma antenkę. Sygnały się sumują i dopiero od
    > pięciu kart bramka łapie...
    >
    > Powiedz lepiej, po ci tyle kart? :)

    Dla debetu.

    Avast.

  • 7. Data: 2020-05-15 13:24:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Każda karta zbliżeniowa ma antenkę. Sygnały się sumują i dopiero od
    >pięciu kart bramka łapie...

    >Powiedz lepiej, po ci tyle kart? :)

    Dla promocji :-)

    Istotnie, za duzo ... a to nie sa wszystkie :-(

    Aczkolwiek jedna karta to za malo...

    J.

  • 8. Data: 2020-05-15 14:59:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-15 o 11:51, Michal Jankowski pisze:
    > Każda karta zbliżeniowa ma antenkę. Sygnały się sumują i dopiero od
    > pięciu kart bramka łapie...
    >
    > Powiedz lepiej, po ci tyle kart? :)

    Nie czytujesz pl.biznes.banki?
    Tam i 20 kart nie jest chyba wyjątkiem :)
    P.G.

  • 9. Data: 2020-05-15 16:24:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.05.2020 o 14:59, Piotr Gałka pisze:

    > Nie czytujesz pl.biznes.banki?
    > Tam i 20 kart nie jest chyba wyjątkiem :)

    Mieć, może, ale nosić razem?

    MJ

  • 10. Data: 2020-05-15 16:44:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Mieć, może, ale nosić razem?

    A co - nosic po jednej ?

    Moze kiepski zawodnik jestem, ale tam jakies rozne wymogi sa - ta
    trzeba 5 razy zaplacic, ta 200 zl, ta najlepiej w restauracjach placic
    ... i co - zostawiac dzis niepotrzebne w domu ?

    J.