  • 1. Data: 2010-08-06 17:41:16
    Temat: piszczy koło
    Od: Piter <b...@e...pl>

    w pasku. Przednie od strony kierowcy.
    W mieście nigdy, w trasie gdzieś po 50km zaczyna świergolić.

    Odzywa się przy skręcie w lewo i na pochyłości w prawo.
    Cichnie przy hamowaniu i skręcie w prawo.
    Można targnąć kierownicą i jest na jakis czas spokój.

    rozbierałem już 3 razy
    -czyściłem prowadnice klocków
    -zamieniałem klocki miejscami
    -obijałem młotkiem rant tarczy

    i nic :/

    klocki prawie nowe BOSCH

    czy to luz łożyska?

    any ideas

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2010-08-06 18:42:04
    Temat: Re: piszczy koło
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    Ja niestety musiałem wymienic także tarcze. Dopiero wtedy ustało....
    Ale teraz /po trzech latach/ hamulce znowu popiskuja na zakrętach....