  • 1. Data: 2015-01-26 16:37:58
    Temat: pit
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam

    Czy jeżeli zakup obligacji był w 2012 roku na 101,35% i w 2014 roku zapadły, to
    dostanę pit z informacją o stracie?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2015-01-26 22:36:22
    Temat: Re: pit
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    niko wrote:

    > Witam
    >
    > Czy jeżeli zakup obligacji był w 2012 roku na 101,35% i w 2014 roku
    > zapadły, to dostanę pit z informacją o stracie?

    Od kogo spodziewasz się tego pitu (może pita)?

  • 3. Data: 2015-01-27 17:35:29
    Od: niko <k...@b...net>

    On 26.01.2015 22:36, totus wrote:

    > Od kogo spodziewasz się tego pitu (może pita)?

    domu maklerskiego.

  • 4. Data: 2015-01-27 18:50:57
    Od: niko <k...@b...net>

    On 26.01.2015 16:37, niko wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jeżeli zakup obligacji był w 2012 roku na 101,35% i w 2014 roku zapadły, to
> [...]

    Dzisiaj bank wysłał samoczynnie wiadomość: Informujemy, że w tym roku nie
    otrzymasz od Domu Maklerskiego X formularza PIT-8C ze względu na brak realizacji
    co najmniej jednej transakcji sprzedaży papierów wartościowych lub zamknięcia
    pozycji na kontraktach terminowych rozliczonej w roku 2014.

    Dla mnie wniosek, że przy wykupie, a nie sprzedaży nie ma PIT8C

    pozdr