  • 1. Data: 2009-01-07 17:33:31
    Temat: pit-37 i wydruk formularza
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam

    Czy skladajac zeznanie podatkowe mozna wydrukowac bez kolorow formularz
    wypelniony w programie komputerowym, czy US wymaga skladanie zeznania na
    "oryginale" ?

    dzieki

  • 2. Data: 2009-01-07 17:39:31
    Temat: Re: pit-37 i wydruk formularza
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-01-2009 o 18:33:31 lukasz <a...@n...spam.o2.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy skladajac zeznanie podatkowe mozna wydrukowac bez kolorow formularz
    > wypelniony w programie komputerowym, czy US wymaga skladanie zeznania na
    > "oryginale" ?

    Można

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-07 19:15:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lukasz wrote:
    > Witam
    >
    > Czy skladajac zeznanie podatkowe mozna wydrukowac bez kolorow formularz
    > wypelniony w programie komputerowym, czy US wymaga skladanie zeznania na
    > "oryginale" ?

    mozna wydrukowac, nie musi byc oryginal

  • 4. Data: 2009-01-08 09:29:10
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > mozna wydrukowac, nie musi byc oryginal

    tylko szata graficzna zachowana. (rozmieszczenie)

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 5. Data: 2009-01-08 18:09:04
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Kotlet mielony napisał(a):

    > tylko szata graficzna zachowana. (rozmieszczenie)

    uklad pita wp rogramie jest zgodny z oryginalem i po wydruku w skali 1:1
    wyglada ok

  • 6. Data: 2009-01-08 19:54:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 19:09:04 lukasz <a...@n...spam.o2.pl> napisał(a):

    > uklad pita wp rogramie jest zgodny z oryginalem i po wydruku w skali 1:1
    > wyglada ok

    Ja kiedys drukowałem przypadkiem w skali 85% - i tez nikt się nie czepiał.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-09 12:23:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.ungewqvhl60ql1@unk>:

    ad pita wp rogramie jest zgodny z oryginalem i po wydruku w skali 1:1
    > Ja kiedys drukowałem przypadkiem w skali 85% - i tez nikt się nie czepiał.

    Myśle, że łyknęli by również takie coś:

    PIT-37
    1. NIP podatnika: XXXXXXXXXX
    2. NIP małżonka: ....
    3.
    4.
    5. 2008
    itd.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2009-01-09 12:25:57
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2009 o 13:23:00 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > ad pita wp rogramie jest zgodny z oryginalem i po wydruku w skali 1:1

> [...]

    A to swoją drogą, w końcu łykają też PITy drukowane w trybie tekstowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek