  • 1. Data: 2016-12-03 08:22:44
    Temat: plamy olej czy benzyna
    Od: robek <r...@o...pl>

    macie jakies fotki jakie zostawia olej, a jakie benzyna pod samochodem
    jak jest wyciek?
    u mnie mam wyciek oleju i ostantnio w deszczowy dzień zobaczyłem
    kolorowa plamke na kaluzy i nie wiem czy to benzyna czy olej

  • 2. Data: 2016-12-03 13:35:59
    Temat: Re: plamy olej czy benzyna
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "robek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > u mnie mam wyciek oleju i ostantnio w deszczowy dzień zobaczyłem kolorowa
    > plamke na kaluzy i nie wiem czy to benzyna czy olej

    na suchym benzyna zniknie szybko i śladu nie będzie.
    no może przy obecnych temperaturach trochę to zajmie ale powinna odparować.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-12-03 14:17:14
    Od: rAzor <p...@...lekko.nadwago.com>

    W dniu 2016-12-03 o 08:22, robek pisze:
> [...]
    > u mnie mam wyciek oleju i ostantnio w deszczowy dzień zobaczyłem
    > kolorowa plamke na kaluzy i nie wiem czy to benzyna czy olej

    Już ci dobrzy ludzie radzili, żebyś wziął latarkę do łapki i dobrze
    zlustrował zawartość pod maską.
    Zachodzi podejrzenie, że trollujesz.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

  • 4. Data: 2016-12-03 14:54:19
    Od: robek <r...@o...pl>

    patrzyłem pod maska, ale nic nie zauwazyłem
    jak odpalilem tak samo, nic nie kapneło
    dopiero po przejechaniu ok 30 km zaczeło kapac pod samochodem

  • 5. Data: 2016-12-03 15:14:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 08:22:44 +0100, robek napisał(a):

    > u mnie mam wyciek oleju i ostantnio w deszczowy dzień zobaczyłem
    > kolorowa plamke na kaluzy i nie wiem czy to benzyna czy olej

    Jak nie wiesz co to jest - to jest olej :)
    Trzeba pojechać do serwisu.

  • 6. Data: 2016-12-03 19:08:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-03 o 14:54, robek pisze:
    > patrzyłem pod maska, ale nic nie zauwazyłem
    > jak odpalilem tak samo, nic nie kapneło
    > dopiero po przejechaniu ok 30 km zaczeło kapac pod samochodem

    To wybieraj krótsze odcinki do jazdy i problem zniknie.