  • 1. Data: 2018-11-03 16:50:32
    Temat: płatny dostęp
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wiele serwisów oferuje dostęp bez reklam za opłatą.
    Czy prepaidy to nie jest dostęp płatny? A moze jeszcze mam dopłacić?

    Sram na ligę mistrzów, sram na galę KSW i sram na grę o tron czy tam
    kibel nie wiem o co tam chodzi.

    Dlaczego nie moze być tak jak np w giff gaff żadnego spamu?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-11-03 17:58:27
    Temat: Re: płatny dostęp
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-11-03 o 16:50, PiteR pisze:

    > Wiele serwisów oferuje dostęp bez reklam za opłatą.

    Nie podniecał bym się tym za bardzo.

    > Czy prepaidy to nie jest dostęp płatny? A moze jeszcze mam dopłacić?

    Nawet jak masz kartę w abonamencie to i tak próbują cię dopisać do
    list reklamowych. Bo to przynosi zyski. Jak idziesz do kina to płacisz
    za bilet a potem puszczają ci jeszcze reklamę przed filmem.
    Podobno tych reklam trafia się więcej niż 30 minut.

    > Sram na ligę mistrzów, sram na galę KSW i sram na grę o tron czy tam
    > kibel nie wiem o co tam chodzi.
    >
    > Dlaczego nie moze być tak jak np w giff gaff żadnego spamu?

    Za mały zarobek a większość na razie niestety akceptuje reklamy.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-11-03 18:26:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2018 15:50:32 GMT, PiteR napisał(a):
> [...]
    > kibel nie wiem o co tam chodzi.
    >
    > Dlaczego nie moze być tak jak np w giff gaff żadnego spamu?

    Ale o co chodzi - ze placisz za prepaid i jeszcze ci wysylaja reklamy?

    Widac spoleczenstwo woli zaplacic mniej w zamian za troche reklam, a
    operatorowi sie nie oplaca dwoch ofert robic ... albo wiecej zarabia
    na reklamach niz klient bylby gotow doplacic :-)

    J.