  • 1. Data: 2018-10-15 11:17:46
    Temat: play konczy roaming
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zapowiedzi pojawiaja sie od dluzszego czasu, ale teraz ofiarą ma pasc
    Poznan - calkowite wylaczenie roamingu wewnetrznego w miescie

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wydarzenia/play-
    rozpoczyna-uniezaleznianie-sie-od-roamingu-krajowego
    -poznan-na-pierwszy-ogien

    Choc tu pisza tylko o centrum.

    No coz, stacji im przybywa, to kiedys trzeba bedzie wylaczyc ... albo
    ograniczyc i zmienic umowy.

    Ale ciekaw jestem jak to bedzie wygladalo - jade z prowincji, jestem
    zalogowany do Plusa ... przelaczy na Play ?

    Obecnie to w czasie podrozy play dziala tak sobie, i czasem zdarzaja
    sie problemy ... ale moze to wina telefonu ...

    J.

  • 2. Data: 2018-10-15 11:21:28
    Temat: Re: play konczy roaming
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-15 o 11:17, J.F. pisze:

    > Ale ciekaw jestem jak to bedzie wygladalo - jade z prowincji, jestem
    > zalogowany do Plusa ... przelaczy na Play ?

    Jak masz automatyczny wybór sieci, to tak.

    --
    Liwiusz