  • 1. Data: 2015-09-26 18:31:44
    Temat: plcc - do Przemola
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja do Kierownika.
    jest Kierownik?

    zagubiłem ten pliczek od Ciebie Przemol z rozpiską wymiarów i numeracją
    podstawek PLCC, nie masz go może gdzieś jeszcze?

    wpłacam paypalem ;o)

  • 2. Data: 2015-09-26 18:43:40
    Temat: Re: plcc - do Przemola
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.09.2015 o 18:31, platformowe głupki pisze:

    > zagubiłem ten pliczek od Ciebie Przemol

    Musisz się tu chwalić, że jesteś piz..a zamiast napisać do niego na PW?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-09-26 18:47:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a Ty musiałeś wystrzelić? nie do Ciebie pisałem...

  • 4. Data: 2015-09-26 19:15:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.09.2015 o 18:47, platformowe głupki pisze:
    > a Ty musiałeś wystrzelić? nie do Ciebie pisałem...

    Dupku, pisząc tu piszesz do każdego kto tu zagląda. To nie twój pisowski
    folwark.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2015-09-26 19:48:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podobno mandziejewicz i jego koledzy mają mnie w jakimś KF,
    to ten kierunek...

  • 6. Data: 2015-09-27 21:58:55
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    >
    > zagubiłem ten pliczek od Ciebie Przemol z rozpiską wymiarów i numeracją
    > podstawek PLCC, nie masz go może gdzieś jeszcze?

    Wykup sobie u niego od razu subskrypcję na ten pliczek, na wypadek
    gdybyś znowu zgubił :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2015-09-29 22:52:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > zagubiłem ten pliczek od Ciebie Przemol z rozpiską wymiarów i numeracją
    > podstawek PLCC, nie masz go może gdzieś jeszcze?

    Jestem, jestem... byłem 2 tygodnie na wakacjach, wczoraj wróciłem.
    Napisz na priva, tego z paypala, o jaki pliczek konkretnie Ci chodzi.