  • 1. Data: 2014-05-05 20:16:50
    Temat: plyn chlodniczy czym uzupelnic
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Podpowiedzcie czym bezpiecznie uzupełnić płyn w chłodnicy. Autko To Punto z
    1998 r. silnik 1.1 benzyna 54 KM.
    Nie wiem co tam jest nalane. Wody destylowanej nie chciałbym lać bo nie wiem
    czy już ktoś nie robił tego przede mną.
    Jest jakiś uniwersalny płyn?

  • 2. Data: 2014-05-05 20:26:34
    Temat: Re: plyn chlodniczy czym uzupelnic
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 5 May 2014 20:16:50 +0200, Krzychu napisał(a):

> [...]
    > 1998 r. silnik 1.1 benzyna 54 KM.
    > Nie wiem co tam jest nalane. Wody destylowanej nie chciałbym lać bo nie wiem

    Z tego co wiem wszystkie są mieszalne :) Ja bym lał dowolny
    borygo/petrygo/whatever. Ewentualnie wymień płyn.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2014-05-05 20:50:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Krzychu pisze tak:

    > Podpowiedzcie czym bezpiecznie uzupełnić płyn w chłodnicy. Autko
    > To Punto z 1998 r. silnik 1.1 benzyna 54 KM.

    błogosławiony to Paraflu. Poza tym Borygo, STP, Prestone w każdym
    hipermarkecie.

    > Nie wiem co tam jest nalane.

    to wymień bo zapomnisz, zamarźnie i będzie zonk

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-05-05 21:58:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Krzychu,

    Monday, May 5, 2014, 8:16:50 PM, you wrote:

> [...]
    > 1998 r. silnik 1.1 benzyna 54 KM.
    > Nie wiem co tam jest nalane. Wody destylowanej nie chciałbym lać bo nie wiem

    Tymczasowo - dolej wody. Jak usuniesz przyczynę ubywania - wymień na
    świeży.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-05-06 01:40:48
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Krzychu" wydumał(a) w wiadomości ID news:lk8kit$1el$1@node2.news.atman.pl
> [...]
    > 1998 r. silnik 1.1 benzyna 54 KM.
    > Nie wiem co tam jest nalane. Wody destylowanej nie chciałbym lać bo nie wiem

    Zobacz jaki masz "kolor" płynu...i kup "pod kolor". 100%będzie pasował :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-05-06 10:17:25
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 05.05.2014 20:16, Krzychu pisze:
> [...]
    > Nie wiem co tam jest nalane. Wody destylowanej nie chciałbym lać bo nie
    > wiem czy już ktoś nie robił tego przede mną.

    Jak nie wiesz co było(np woda) to wlej koncentrat, jakikolwiek, będzie
    dobrze.

  • 7. Data: 2014-05-06 12:44:02
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 10:17:25 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > Jak nie wiesz co bylo(np woda) to wlej koncentrat, jakikolwiek, bedzie
    > dobrze

    Jezeli tam faktycznie jest Paraflu, to moze nie byc dobrze, bo
    Paraflu ma na etykiecie napis, zeby go nie mieszac z innymi plynami.
    Oczywiscie to moze byc tylko dupochron producenta, ale jakies ryzyko
    zawsze jest.

    Pozdrawiam
    MK