  • 1. Data: 2016-06-28 22:48:17
    Temat: płynie się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jaki k. kołek :)

    https://youtu.be/-mu2EfHHeVU

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-06-29 17:50:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oprocz tego ze glupiego chuja zlapali bo za szybko jechal to glupie bylo ze nie
    chcial podac sytuacji materialnej. Mogl powiedziec ze nie wie jaka jest jego sytuacja
    materialna bo nie zna urzedowych kryteriow jakie ja okreslaja. I niech mu pokaza
    urzedowa tabelke ze stawkami to poda wlasciwa odpowiedz.

  • 3. Data: 2016-06-29 20:28:50
    Temat: Re: płynie się
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.06.2016 o 22:48, PiteR pisze:
    > jaki k. kołek :)
    >
    > https://youtu.be/-mu2EfHHeVU

    a czy wiadomo jak to się skończyło? Co na to sąd?
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-06-29 21:01:09
    Od: <3...@9...210109.invalid> (Tom N)

    PiteR w

    > jaki k. kołek :)

    > https://youtu.be/-mu2EfHHeVU

    Policjanty nie lepsze. "Tylniej lampy" , "wziąść", o nagłej potrzebie
    zatrzymania DR bo się gamoń stawia...

    Mnie niedawno 98/50 pokazali na wyświetlaczu szumnie zwanym radarem
    (laserek), i że bali się drugi pomiar robić... Od razu powiedziałem, że to
    fałszywy pomiar i żeby spojrzał łąskawie w lewy górny róg szyby (kamera) --
    dalsza rozmowa była już o błedach pomiaru urządzen i skończyło sie na 100PLN
    i 4 pkt (miałem pomiędzy 71 i 80 wg GPS)

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2016-07-11 20:13:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    > jaki k. kołek :)
    >
    > https://youtu.be/-mu2EfHHeVU

    a czy wiadomo jak to się skończyło? Co na to sąd?
    ---
    Okradli go i tyle

  • 6. Data: 2016-07-11 20:17:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tom N"

> [...]

    dalsza rozmowa była już o błedach pomiaru urządzen i skończyło sie na 100PLN
    i 4 pkt (miałem pomiędzy 71 i 80 wg GPS)
    Jaki Ty jesteś dzielny