  • 1. Data: 2011-05-13 21:20:26
    Temat: podnośnik "żaba" budowa - schemat
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam. Porzebuję schemat budowy, działania podnośnika typu żaba.
    Moze ktoś ma albo wie gdzie to leży bo wujek google nie wypluł nic
    szczególnego.

  • 2. Data: 2011-05-13 22:00:58
    Temat: Re: podnośnik "żaba" budowa - schemat
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał

    > Witam. Porzebuję schemat budowy, działania podnośnika typu żaba.
    > Moze ktoś ma albo wie gdzie to leży bo wujek google nie wypluł nic
    > szczególnego.

    Przeciez jest to proste jak budowa cepa. Wszystko widac z
    wierzchu.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-05-13 22:31:03
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 13 maj 2011 roku (piątek) gdy o godz. 22:00, wszystkim znany *Hinek*
    napisał(a):

    > Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał

    > Przeciez jest to proste jak budowa cepa. Wszystko widac z
    > wierzchu.

    Co ty pwoiesz. Moze w takim razie powiesz mi jak to zalać olejem. Mam trzy
    otwory zasleipone śrubami. Jeden z nich - z gwintem, którego się odkręca
    przy opuszczaniu podnośnika. Potzrbuje konkretnej odpowiedzi jak zalewać.
    To nie wszystkie pytania. KOlejne będą jak odpowiesz na powyższe.

  • 4. Data: 2011-05-13 23:08:32
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał

    > Co ty pwoiesz. Moze w takim razie powiesz mi jak to zalać olejem. Mam trzy
    > otwory zasleipone śrubami.

    Olej jest tam gdzie chodzi nurnik. Dostepny masz wlew oleju, zawór
    przelewowy i zaworek spuszczajacy olej z cylindra. Nie da sie wlac
    oleju w zle miejsce. Kombinuj :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-05-13 23:36:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    no to jak jestes taki ocykany to powiedz czemu z mojej lajzy zlazi olej i po
    pewnym czasie gubi cisnienie.

  • 6. Data: 2011-05-13 23:52:33
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    > Olej jest tam gdzie chodzi nurnik. Dostepny masz wlew oleju, zawór
    > przelewowy i zaworek spuszczajacy olej z cylindra. Nie da sie wlac
    > oleju w zle miejsce. Kombinuj :]
    > Pozdr

    A ja zapytam jeszcze jak zalewać. Wyciągnąć ramię i wtedy zalewać czy
    zalewać w chwili gdzu jest opuszczone. Próbowąłem dziś w róznych wariantach
    i niestety nie dało to zadnych rezultatów.

  • 7. Data: 2011-05-14 15:04:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iqk893$tdr$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > no to jak jestes taki ocykany to powiedz czemu z mojej lajzy zlazi olej i
    > po pewnym czasie gubi cisnienie.

    bo nie trzymają uszczelniacze, ew. była długo nieużywana i skorodował
    cylinder.
    Moze też zaworek nie trzymać..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)