  • 1. Data: 2014-04-18 19:11:09
    Temat: podstawka plcc32 dip
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy ktoś gdzieś sprzedaje niskie podstawki PLCC32 z pinami
    przewlekanymi? coś jak to ale do przewlekania:
    http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-smd-amp-cena-za-
    4-sztuki-i4091478279.html

  • 2. Data: 2014-04-18 19:13:20
    Temat: Re: podstawka plcc32 dip
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    i jeszcze, ma Ktoś rysunek takiej podstawki w protelu 99se i może
    udostępnic?

  • 3. Data: 2014-04-18 19:52:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-18 19:13, tusk, donald tusk pisze:
    > i jeszcze, ma Ktoś rysunek takiej podstawki w protelu 99se i może
    > udostępnic?

    może chociaż jakiegoś pdfa z rozrysowanymi wymiarami?

  • 4. Data: 2014-04-18 19:56:45
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 18.04.2014 19:11, tusk, donald tusk pisze:
    > czy ktoś gdzieś sprzedaje niskie podstawki PLCC32 z pinami
    > przewlekanymi? coś jak to ale do przewlekania:
    > http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-smd-amp-cena-za-
    4-sztuki-i4091478279.html

    TME
    AVT
    Piekarz
    /.../

    Mogłeś chociaż zapytać kto NIE sprzedaje, to by było jakiś wyzwanie chociaż.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 5. Data: 2014-04-18 20:05:28
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 18.04.2014 19:56, butek pisze:

> [...]
    > Piekarz
    > /.../
    >
    > Mogłeś chociaż zapytać kto NIE sprzedaje, to by było jakiś wyzwanie

    Kurde, nie doczytałem tematu! Przykro mi, podstawek PLCC32 DIP nikt nie
    sprzedaje, bo taka rzecz nie istnieje...

  • 6. Data: 2014-04-18 21:02:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "butek" <email.is@invalid> wrote in message

    > Kurde, nie doczytałem tematu! Przykro mi, podstawek PLCC32 DIP
    > nikt nie sprzedaje, bo taka rzecz nie istnieje...

    Teraz to Ty nieco przesadziłeś, bo jak najbardziej się takie robi:
    http://www.battery-shop.com.pl/product_info.php?cPat
    h=728_730&products_id=11029
    Tu masz powiększony obrazek:
    http://www.battery-shop.com.pl/popup_image.php?pID=1
    1029

  • 7. Data: 2014-04-18 21:02:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy ktoś gdzieś sprzedaje niskie podstawki PLCC32 z pinami przewlekanymi?
    > coś jak to ale do przewlekania:
    > http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-smd-amp-cena-za-
    4-sztuki-i4091478279.html

    A powiedz mi, próbowałeś w google wpisać:

    plcc 32 trough hole

    ...czy tylko nas tu będziesz zanudzać?

  • 8. Data: 2014-04-18 21:17:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-04-18 19:11, tusk, donald tusk pisze:
    > czy ktoś gdzieś sprzedaje niskie podstawki PLCC32 z pinami
    > przewlekanymi? coś jak to ale do przewlekania:
    > http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-smd-amp-cena-za-
    4-sztuki-i4091478279.html

    Znalazłeś to na allegro, ale nie wpadłeś na pomysł, żeby w wyszukiwarkę
    choćby samo PLCC32 wpisać?
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=PLCC+32
    &search_scope=category-67343
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 9. Data: 2014-04-18 21:25:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-18 21:17, ajt pisze:
    4-sztuki-i4091478279.html

    > Znalazłeś to na allegro, ale nie wpadłeś na pomysł, żeby w
> [...]

    On znalazł i nawet nie czytał co znalazł
    A co najmniej piąta i siódma od góry pozycja w tej chwili to przewlekane..

  • 10. Data: 2014-04-18 21:33:28
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 18.04.2014 21:02, Pszemol pisze:

    > Teraz to Ty nieco przesadziłeś, bo jak najbardziej się takie robi:
> [...]

    Ekhm, to jest po prostu podstawka PLCC32 THT, takie jak najbardziej się
    robi, do kupienia wszędzie. Z DIP (Dual In-line Package) to ma niewiele
    wspólnego :P