  • 1. Data: 2015-08-31 14:17:53
    Temat: podwójna ciągła
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    http://iswinoujscie.pl/artykuly/38507/

    "Policjantka dodaje, że mandat powinni też dostać kierowcy, którzy- mimo
    nieprawidłowo zaparkowanych samochodów - wjechali na linię ciągłą i omijali
    stojące pojazdy. Jak nam powiedziała st. asp. Beata Olszewska, postępowali
    jeszcze gorzej niż nieprawidłowo parkujący. Zarówno autobus, jak i auta
    osobowe w takiej sytuacji... nie miały prawa wjeżdżać na ulicę Jana z Kolna.
    Kierowcy powinni zawrócić i pojechać inną drogą."

    Pytanie brzmi: jakie IQ jest wymagane do pracy w Policji"?

  • 2. Data: 2015-08-31 19:23:54
    Temat: Re: podwójna ciągła
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 31 Aug 2015 14:17:53 +0200, zhbick napisał(a):

> [...]
    > Kierowcy powinni zawrócić i pojechać inną drogą."
    >
    > Pytanie brzmi: jakie IQ jest wymagane do pracy w Policji"?

    Może pani st. asp. ma inne zalety niż umiejętność myślenia? :)

  • 3. Data: 2015-08-31 21:13:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Może pani st. asp. ma inne zalety niż umiejętność myślenia?:)

    Z zasady nie wypowiadam sie n/t urody kobiet, ale:
    http://tinyurl.com/nn79nk8
    Na zdjeciu tej ciaglej linii jest pare m, nie znam tego miasteczka, ale
    ta uliczka wyglada na jakas osiedlowa. Jesli tamtejsi kierowcy maja
    problem z ominieciem na takiej sciezce samochodu, to strach pomyslec,
    jak by sobie poradzili z tworczoscia Galasa.
    No chyba, ze jedyna osoba, ktora miala z tym problem, byla pani
    policjantka. Well, ze inteligencja nie grzeszy, to juz wiemy, co do
    innych zalet, hmmm...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2015-09-01 11:41:52
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Może pani st. asp. ma inne zalety niż umiejętność myślenia? :)

    Niestety nie :(

    http://www.tvswinoujscie.pl/media/artykuly/6cb537e4c
    9feef97ff75725de337e95a.jpg

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2015-09-01 11:51:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 11:41, Gof pisze:

    > Niestety nie :(
    >
    > http://www.tvswinoujscie.pl/media/artykuly/6cb537e4c
    9feef97ff75725de337e95a.jpg

    Jeszcze trochę pociągnie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-09-01 11:53:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-31 o 14:17, zhbick pisze:
> [...]
    > Jana z Kolna. Kierowcy powinni zawrócić i pojechać inną drogą."
    >
    > Pytanie brzmi: jakie IQ jest wymagane do pracy w Policji"?

    No dobrze, śmichy chichy, ale jaki jest formalny przepis zezwalający na
    przekraczanie ciągłej w tym przypadku?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-09-01 12:18:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 11:53:50 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > , ale jaki jest formalny przepis zezwalający na
    > przekraczanie ciągłej w tym przypadku?

    Nie ma. Formalnie baba ma rację. Tylko że życie swoje. Wszyscy olewają
    linie i jadą.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 8. Data: 2015-09-01 12:21:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie ma. Formalnie baba ma rację. Tylko że życie swoje. Wszyscy olewają
    > linie i jadą.

    No tak, czyli baba powiedziała rację, może nawet błysnęła inteligencją,
    bo to był sarkazm, a internet po niej jedzie jak po burej suce.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-09-01 12:27:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > No dobrze, śmichy chichy, ale jaki jest formalny przepis zezwalający na
    > przekraczanie ciągłej w tym przypadku?

    ne ma. masz stac do usranej smierci

    --
    mst <at> gazeta <.> pl