  • 1. Data: 2017-03-26 19:49:31
    Temat: podział obrazków
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ładnie się dzieli grafikę jednowmiarową,
    ale jak poradzić sobie z takim problemem:

    grafika na stronie ma postać prostokątów,
    ale każdy z nich rzuca swój cień...

    jak to pociąć na kawałki? Ktoś tu ma jakiś na to patent?

  • 2. Data: 2017-03-28 10:40:10
    Temat: Re: podział obrazków
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 26/03/2017 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > ładnie się dzieli grafikę jednowmiarową,
    > ale jak poradzić sobie z takim problemem:
    >
    > grafika na stronie ma postać prostokątów,
    > ale każdy z nich rzuca swój cień...
    >
    > jak to pociąć na kawałki? Ktoś tu ma jakiś na to patent?

    A po co to musisz pociąć?

    --
    Cezary Tomczyk
    Blokowanie automatycznego odtwarzania video na gazeta.pl w Google

  • 3. Data: 2017-03-28 21:23:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tak, to jest dobre pytanie

    chodzi o możliwość wsadzenia w różne miejsca różnych rzeczy...

    ogólnie to jak się pisze takie strony?

    ja podzieliłem to na kwadraty divami, czy istnieje jakiś lepszy sposób?

  • 4. Data: 2017-03-28 21:33:34
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    podpowie Ktoś lajkowi?

    mamy obrazek 100x100 px

    czy diva robimy na 101x101 px?

    co będzie jak diva też zrobimy na 100x100 px?

    nie ogarniam...