  • 1. Data: 2009-05-24 21:32:54
    Temat: podziekowanie za piekny gest
    Od: "Rafal" <s...@g...pl>

    Witam,
    grupe czytam od dwoch lat ale poki co nie za wiele mialem do powiedzenia :)
    Chcialem opisac Wam zdarzenie mocno krzepiace motocyklowe serce i
    podziekowac w imieniu ekipy pewnemu człowiekowi jezeli czyta ta grupe.
    Z ekipa z Gryfina/Szczecina wybralismy sie w 9 maszyn na 5 dni w okolice
    Karpacza w celu krajoznawczo-jezdzaco-integracyjnym. Jednemu czlowiekowi
    przytrafila sie awaria amortyzatorow w jego Intruderze. Trafil do mechanika
    Andrzeja w Jeleniej Gorze. Naprawa miala potrwac 3 dni wiec chlop wylaczony
    mial zostac z glownego celu wyjazdu. Na takie dictum wspomniany wczesniej
    Andrzej, ktory akurat jest posiadaczem identycznego motocykla, zaofiarowal
    pozyczenie swojego sprzetu, zeby poszkodowany nie siedzial w pensjonacie jak
    koledzy jezdzili.
    Moze podniecam sie bez potrzeby, ale jak wielu motocyklistow znacie, ktorzy
    pozyczaja maszyne na kilka dni czlowiekowi, ktorego widza pierwszy raz w
    zyciu? Jeszcze raz bardzo dziekujemy. Szacunek :)

    Rafal

  • 2. Data: 2009-05-25 00:13:48
    Temat: Re: podziekowanie za piekny gest
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 24 May 2009 21:32:54 +0000 (UTC), "Rafal"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Moze podniecam sie bez potrzeby, ale jak wielu motocyklistow znacie, ktorzy
    >pozyczaja maszyne na kilka dni czlowiekowi, ktorego widza pierwszy raz w
    >zyciu? Jeszcze raz bardzo dziekujemy. Szacunek :)

    Gest rzeczywiście bardzo miły, byłbym wzruszony, ale nie wiem, czy bym
    skorzystał. Przez cały wyjazd trząsłbym sie bez przerwy o ten
    motocykl, żeby mu sie przypadkiem nic nie stało, co w znacznym stopniu
    by mi taki wyjazd uprzykrzyło. Olbrzymie zaufanie - fakt, ale
    odpowiedzialność jeszcze większa.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 3. Data: 2009-05-25 05:30:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Eskimos pisze:

> [...]
    > motocykl, żeby mu sie przypadkiem nic nie stało, co w znacznym stopniu
    > by mi taki wyjazd uprzykrzyło. Olbrzymie zaufanie - fakt, ale

    atam. jakbyś mu coś popsuł, to byś oddał ze swojego. przeciez są takie same.

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-25 05:45:52
    Od: "Rafal i Gosia " <s...@g...pl>

    > atam. jakbyś mu coś popsuł, to byś oddał ze swojego. przeciez są takie
    same.

    Dokladnie. Chlopak mial wlasnie duze opory przed przyjeciem propozycji. Bal
    sie co bedzie w przypadku szlifa czy innej przykrej sytuacji. Wlasciciel
    sprzetu jednak powiedzial, zeby sie nie martwil. Przeciez jakby swoim zrobil
    szlifa to tez by musial naprawic.

  • 5. Data: 2009-05-25 06:06:13
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 25 May 2009 05:45:52 +0000 (UTC), "Rafal i Gosia "
    <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    >sprzetu jednak powiedzial, zeby sie nie martwil. Przeciez jakby swoim zrobil

    No co kto lubi. Dla mnie to byłby za duży stres. I to zupełnie
    pomijając kwestię finansową i odpowiedzialności czysto materialnej. Po
    prostu nie wyobrażam sobie zadzwonić do zupełnie obcego człowieka,
    któremu właśnie skasowałem motocykl i mu to powiedzieć.

  • 6. Data: 2009-05-25 07:07:56
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 25 May 2009 08:06:13 +0200
    Eskimos wrote:

> [...]
    > prostu nie wyobrażam sobie zadzwonić do zupełnie obcego człowieka,
    > któremu właśnie skasowałem motocykl i mu to powiedzieć.

    Raz sie żyje, nie? Ja bym zaryzykował. Z tego co zrozumiałem, to koledze
    się weekend udał i nic nie skasował, więc warto było ryzykować.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 7. Data: 2009-05-25 07:25:10
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Raz sie żyje, nie? Ja bym zaryzykował. Z tego co zrozumiałem, to koledze
    > się weekend udał i nic nie skasował, więc warto było ryzykować.

    Ryzyko było spore bo tereny zakręciaste,ale znowu Intruzem się nie łoi
    mocno po winklach:-)
    Osobiście wolałbym pożyczyć same amortyzatory,mniejszy stres,przy moim
    pechu wszystko mogłoby się zdarzyć:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-05-25 09:11:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-25 09:25:10 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

    > Osobiście wolałbym pożyczyć same amortyzatory,mniejszy stres,przy moim
    > pechu wszystko mogłoby się zdarzyć:-)

    Też mi się to wydaje najprostrzym rozwiązaniem - 20 minut roboty i
    wszyscy śpią spokojnie. Ale gest naprawdę niezwykle uprzejmy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 9. Data: 2009-05-25 09:30:28
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 09:25:10 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
    wrote:

    >Ryzyko było spore bo tereny zakręciaste,ale znowu Intruzem się nie łoi
    >mocno po winklach:-)

    http://www.joemonster.org/mg/albums/new/090520dgo/do
    bra_rada.jpg

    >Osobiście wolałbym pożyczyć same amortyzatory,mniejszy stres,przy moim
    >pechu wszystko mogłoby się zdarzyć:-)

    Ja tez :>
    Zawsze to amorki, a nie caly motór

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2009-05-26 06:53:10
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Zawsze to amorki, a nie caly motór

    Z samymi amorkami latwiej zniknac i sie wiecej nie pojawic :) Z
    motocyklem juz nie tak hop siup, zwlaszcza gdy sie swoj zostawilo w zastaw.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!