  • 1. Data: 2017-06-13 17:24:20
    Temat: połączenie PPC i SEO organicznego
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Jestem newbie w SEO. Chciałem się zapytać, czy to prawda, że najlepsze
    efekty w SEO uzyskuje się przez połączenie PPC i SEO organicznego? Czy
    tak jest teraz?

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-06-14 06:40:37
    Temat: Re: połączenie PPC i SEO organicznego
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 13/06/2017 17:24, Jivanmukta wrote:
    > Jestem newbie w SEO. Chciałem się zapytać, czy to prawda, że najlepsze
    > efekty w SEO uzyskuje się przez połączenie PPC i SEO organicznego? Czy
    > tak jest teraz?

    Moim zdaniem SEO organiczne zajmuje więcej czasu, ale w dłuższej
    perspektywnie jest o wiele bardziej skuteczniejsze i trwalsze. PPC jest
    na krótko i rezultaty są nietrwałe, a i kosztuje to dość sporo.

    --
    Cezary Tomczyk
    Blokowanie automatycznego odtwarzania video na gazeta.pl w Google

  • 3. Data: 2017-06-16 13:33:24
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Cezary Tomczyk wrote:
    > Moim zdaniem SEO organiczne zajmuje więcej czasu, ale w dłuższej
    > perspektywnie jest o wiele bardziej skuteczniejsze i trwalsze. PPC jest
    > na krótko i rezultaty są nietrwałe, a i kosztuje to dość sporo.

    To wiem. Chodzi mi o to czy ma sens łączenie tych strategii. I czy na siebie
    wpływają, czy są zupełnie niezależne?