  • 81. Data: 2003-12-01 20:30:56
    Temat: Re: polaczenie z pol34
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Bartosz Waszak wrote:

    > do mnie GTS dzwoni jak coś padnie i mnie nie widzą :>

    No, wiesz... :-) Wy to jakby inna półka klienta ;-)
    BTW, Pozman chyba też Wami się przejmuje nieco lepiej, niz przeciętnym
    klientem :-)?

    --
    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl

  • 82. Data: 2003-12-01 21:00:07
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > No, wiesz... :-) Wy to jakby inna półka klienta ;-)

    ;-)))

    Ale dzwoni tez do mniejszych klientow...

  • 83. Data: 2003-12-01 21:51:04
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    m...@n...pl wrote:
    > Mnie szczerze wala problemy klientow man'ow bo many nie potrafia sie
    > dogadac z TPSA lub odwrotnie.

    Ale to nie jest problem MAN-ów, tylko TPSA. To są problemy klientów
    TPSA, to TPSA nie chce się dogadać z MAN-ami.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 84. Data: 2003-12-02 09:16:13
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Ale dzwoni tez do mniejszych klientow...

    Nie zauwazylem ( od 99 roku ).

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 85. Data: 2003-12-02 13:00:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Nie zauwazylem ( od 99 roku ).

    Boja sie twojego nazwiska ;-)))))

  • 86. Data: 2003-12-05 15:56:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bqfko3$218s$1@michigan.media4u.net.pl>
    dnia 2003-12-01, Maciej Wierzbicki wstukał(a)

    > Co nazywasz "ich głównym zajęciem na uczelni"?

    To zajrzyj na stronę Politechnik Śląskiej i jej Centrum Komputerowego,
    porównaj obsadę i odpowiedz sobie sam.

    EOT
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 87. Data: 2004-01-21 21:08:01
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Michal Gawrylczyk <m...@g...pl> wrote:
    > Widzialem jaki maja szkielet. Jezeli jest jak pisza to robi to wrazenie.
    > Ale wyjscie w swiat tez jest jednak wazne, podobnie jak peeringi.

    Wyjście na świat z USA? Na jaki świat? ;)

    P.