  • 1. Data: 2018-09-03 15:12:53
    Temat: polesingowiec do grania
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dzieci dorastają a wiedźmin nie będzie już tańszy.
    I tak zastanawiam sie nad kupnem kompa do grania.
    Pomyślałem o amso i wybrałem najdroższą stacjonarke.
    I patrze patrzec i czytam:
    Płyta główna: Oryginalna DELL

    Rozumie że raczej będzie problem z ewentualnymi usprawnieniami tego kompa?

    Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

  • 2. Data: 2018-09-03 15:37:40
    Temat: Re: polesingowiec do grania
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 3 Sep 2018 06:12:53 -0700 (PDT), Bolko wrote:

> [...]
    > Płyta główna: Oryginalna DELL
    >
    > Rozumie że raczej będzie problem z ewentualnymi usprawnieniami tego kompa?

    Zwróć uwagę na wysokość obudowy, czy wejdzie wyższa karta graficzna.

    > Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

    Nie wiem jak z rozbudową, ale na pewno są to solidne sprzęty. Znam
    przypadek pracy takiego kompa od co najmniej 8 lat bez przerwy 24/7 jako
    serwer.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2018-09-03 18:20:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.09.2018 o 15:12, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Rozumie że raczej będzie problem z ewentualnymi usprawnieniami tego kompa?
    >
    > Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

    moim zdaniem tak, ale czeka Cię zakup karty graficznej osobno. Daj linka
    do tego kompa, obczaimy czy da się go rozbudować

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-09-03 18:32:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 15:37, Roman Tyczka pisze:
    > Zwróć uwagę na wysokość obudowy, czy wejdzie wyższa karta graficzna.
    Ja wyciąłem kawałek obudowy i wchodzi wysoka.

    Robert

  • 5. Data: 2018-09-03 18:37:07
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 03.09.2018 o 15:12, Bolko pisze:
    > Dzieci dorastają a wiedźmin nie będzie już tańszy.
    > I tak zastanawiam sie nad kupnem kompa do grania.
    > Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

    Zamiast bawić się w stare złomy kup PS4 i będziesz miał po problemie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2018-09-03 18:46:57
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 3 Sep 2018 18:32:26 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Ja wyciąłem kawałek obudowy i wchodzi wysoka.

    Można też otworzyć obudowę, ale przypominam, że to ma być komp dla dzieci.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2018-09-03 18:47:34
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 3 Sep 2018 18:37:07 +0200, Chris wrote:

    > Zamiast bawić się w stare złomy kup PS4 i będziesz miał po problemie.

    A PS4 nie jest dziś starym złomem? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2018-09-03 19:03:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 18:46, Roman Tyczka pisze:

    > Można też otworzyć obudowę, ale przypominam, że to ma być komp dla dzieci.

    W moim Dell-u otwarcie nic nie da. I chyba w każdym. Śledź się nie zmieści.
    A to, że dla dzieci, to faktycznie trochę komplikuje.

    Robert

  • 9. Data: 2018-09-03 21:16:17
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    > W moim Dell-u otwarcie nic nie da. I chyba w każdym. Śledź się nie zmieści.
    > A to, że dla dzieci, to faktycznie trochę komplikuje.

    Jak się kupuje w obudowie desktop albo innym SFF to potem trzeba i karty
    graficznej pasującej gabarytami szukać (takiej do której dołączają
    krótkie śledzie, pewnie do GTX1050Ti się takie dostanie), ale można
    pomyśleć przed zakupem komputera i wybrać taki w normalnej obudowie
    minitower, choćby DELLa 7010 MT. Dodatkowa zaleta to normalny zasilacz
    ATX, więc można go zmienić na nowy i mający więcej niż 250W. Modele
    nowsze niż 7010 (czyli z core 4. i późniejszych generacji) już mają
    jakiś własny standard wtyczki zasilającej i trzeba dodatkowo
    przejściówek szukać. Ale do grania taki komputer jak wspomniany Optiplex
    7010 MT z i5-3570, 8-16GB RAM, jakimś SSD i GTX1060 na lata wystarczy.

  • 10. Data: 2018-09-04 09:19:23
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 03-09-2018 o 18:37, Chris pisze:

    > Zamiast bawić się w stare złomy kup PS4 i będziesz miał po problemie.

    Skoro kolega Bolko szuka oszczędności, to raczej nie uszczęśliwi go cena
    gier na PS4 znacznie przekraczająca cenę tych samych gier na PC.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor