  • 1. Data: 2014-02-03 19:53:10
    Temat: policja - wzór do naśladowania
    Od: Jack <f...@o...pl>

    Nie widzę żeby było.
    Daje nam policja przykład jak jechać i bezkarnie rozbić się, mając po 2
    promile:

    http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/policja-je
    lenia-gora-umorzyli-sprawe-pijanych-policjantow,2150
    602,t,id.html

    wystarczy pić we dwóch i w razie wypadku w miarę szybko opuścić pojazd.

    --
    Jack

  • 2. Data: 2014-02-03 21:00:19
    Temat: Re: policja - wzór do naśladowania
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 03 Feb 2014 19:53:10 +0100, Jack napisał(a):

> [...]
    602,t,id.html

    > wystarczy pić we dwóch i w razie wypadku w miarę szybko opuścić pojazd.

    A to jest najlepsze:

    "Obaj policjanci nadal pracują - mówi Edyta Bagrowska z policji w Jeleniej
    Górze. Podstawą do wyciągnięcia wobec nich konsekwencji służbowych byłaby
    decyzja prokuratury. Wobec umorzenia przez nią sprawy, *nie było podstaw*
    do ukarania funkcjonariuszy."

    Czyli zupełnie nieważne jest że nawaleni jeżdżą, co ustalono ponad wszelką
    wątpliwość.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-02-03 21:07:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl>

> [...]
    > do ukarania funkcjonariuszy."
    >
    > Czyli zupełnie nieważne jest że nawaleni jeżdżą, co ustalono ponad wszelką

    Rety, można jeździć schlanym jako pasażer, więc jeśli nie wykazano kto
    prowadził nie ma mowy o jakiejkolwiek odpowiedzialności. Pytanie czy byli na
    służbie i z tego powodu nie powinni ich wywalić.

  • 4. Data: 2014-02-03 21:16:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/policja-je
    lenia-gora-umorzyli-sprawe-pijanych-policjantow,2150
    602,t,id.html
    To jest zawód wymagający zaufania społecznego.
    To jak ja teraz mam zaufać jednemu pijakowi czy drugiemu kłamcy ?!
    A komendantowi jednostki (Edyta Bagrowska? ) składam serdeczne gratulacje
    poczucia humoru.
    I potem się dziwią, że nazywają ich psami...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2014-02-04 04:41:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WOJO s...@a...unknown.hehe ...

    > A komendantowi jednostki (Edyta Bagrowska? ) składam serdeczne
    > gratulacje poczucia humoru.

    Może jakas akcja z telefonicznymi gratulacjami?

  • 6. Data: 2014-02-04 04:41:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > sprawy, *nie było podstaw* do ukarania funkcjonariuszy."
    >
    > Czyli zupełnie nieważne jest że nawaleni jeżdżą, co ustalono ponad

    Piekne.
    Mysle, ze niedługo jakis TVN sie tym zajmie to moze Sienkiewicz zareaguje.
    Paranoja.

    Jak widać cos takiego jak standardy moralne to tylko napis na policyjnym
    papierze do dupy.

  • 5. Data: 2014-02-04 04:41:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jack f...@o...pl ...

> [...]
    > -sprawe-pijanych-policjantow,2150602,t,id.html
    >
    > wystarczy pić we dwóch i w razie wypadku w miarę szybko opuścić

    Piękne.
    Mam nadzieje, ze chociaż z roboty ich wywalili...

  • 8. Data: 2014-02-04 05:33:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jack f...@o...pl ...
    lenia-gora-umorzyli-sprawe-pijanych-policjantow,2150
    602,t,id.html

    >Piękne.
    >Mam nadzieje, ze chociaż z roboty ich wywalili...

    Nie napisali ze sluzbowym radiowozem, wiec zakladam ze prywatnym ... a
    wiec nie ma podstaw do zwolnienia.
    Bo chyba nie chcesz placic odszkodowania za bezpodstawne zwolnienie ?

    No bo jeden niewinny. A moze i obaj - prowadzic mogl trzeci policjant
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-02-04 07:27:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 21:07:06 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Rety, można jeździć schlanym jako pasażer, więc jeśli nie wykazano kto

    Logika sie kłania, kolego. Obaj byli schlani :)
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2014-02-04 07:41:42
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Logika sie kłania, kolego. Obaj byli schlani :)

    Ale tylko jeden w związku z tym popełnił przestępstwo.