  • 1. Data: 2015-02-15 10:56:35
    Temat: polska bieda
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    lepiej przyjść pieszo

    http://piterpro.private.pl/img/polska_bieda.jpg

    --
    Piter

    EuroSuper 95 - Gdańsk 4.22 - Olsztyn 4.49

  • 2. Data: 2015-02-15 11:01:24
    Temat: Re: polska bieda
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    W dniu 2015-02-15 o 10:56, PiteR pisze:
    > lepiej przyjść pieszo
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/polska_bieda.jpg

    W Indiach jeszcze większy tłum, ale liczy się jakość a nie ilość.
    Zobacz parking z Emiratów Arabskich czy Dubaju.
    Przemeq

  • 3. Data: 2015-02-15 11:10:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-02-15 o 10:56, PiteR pisze:
    > lepiej przyjść pieszo
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/polska_bieda.jpg

    Ale chodzi Ci o ilość tych samochodów czy ich jakość i klasę?

  • 4. Data: 2015-02-15 11:53:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-15 o 10:56, PiteR pisze:
    > lepiej przyjść pieszo
    >
    > http://piterpro.private.pl/img/polska_bieda.jpg

    Nie każdy mieszka w pobliżu a stanie na przystanku a potem
    w pojazdach komunikacji miejskiej z kilkoma siatami w łapkach
    do wygodnego i przyjemnego zajęcia nie należy. Przynajmniej
    dla mnie. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-15 12:03:51
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-02-15 o 11:39, MichaelData(R) pisze:
    > PiteR wydumał(a) w news:XnsA4426F520983Felektronik@localhost.net :
    >
    > Taa i cofać do tyłu :)

    Uwaga! Purysta językowy przybył na pms! :-)

  • 6. Data: 2015-02-15 13:25:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nadir pisze tak:

    > Ale chodzi Ci o ilość tych samochodów czy ich jakość i klasę?

    o ilość no i coś trzeba wlać do baku a niektóre samochody przyjeżdzaja
    do galerii z odległości 50km.

    Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    piechotą.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 7. Data: 2015-02-15 13:27:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > o ilość no i coś trzeba wlać do baku a niektóre samochody przyjeżdzaja
    > do galerii z odległości 50km.
    >
    > Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    > piechotą.

    i jakbyś miał 50km to też chodziłbyś piechotą?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-02-15 13:36:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Feb 2015 11:10:55 +0100, nadir <n...@h...org> wrote:
    > Ale chodzi Ci o ilość tych samochodów czy ich jakość i klasę?

    Zapewne ilość. Gdzie ta bieda jak każdego stać na samochód, to raz.
    Gdzie ta bieda, skoro tylu ciągle może wydawać kasę, to dwa. Przecież
    do CH nie jeżdżą w celach towarzyskich.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-02-15 14:01:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 13:25, PiteR pisze:
    > Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    > piechotą.

    Znam ludzi co twierdzą że kupowanie w promocjach i marketach to
    oszczędność. Robią to z biedy a nie rozrzutności.
    Ja nie do końca się z tym zgadzam (wiadomo marketing robi swoje) bo
    kupuje się największe gu... a jak się podliczy paliwo i czas to nie
    zawsze wychodzi taniej ;-)

    A co do samochodów to 10-letni golf nie jest raczej objawem bogactwa.
    A może ten zapełniony parking to z powodu zbyt małej ilości miejsc albo
    zbyt małej ilości marketów ;-)

    To też byłby dobry powód żeby powiększać to imperium złodziejstwa.:-)

  • 10. Data: 2015-02-15 14:26:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > o ilość no i coś trzeba wlać do baku a niektóre samochody przyjeżdzaja
    > do galerii z odległości 50km.
    >
    > Mam do tej galerii kilometr i jak widze ten tłum to wolę przyjść
    > piechotą.

    Z Twojego zdjęcia i opisu wynika jedynie, że w promieniu 50 km jest co
    najmniej 100 osób (strzelam, że tyle jest samochodów na zdjęciu), których
    stać na samochód i jego eksploatację.
    Nie wiem na jakiej podstawie wysnuwasz stąd wniosek o zamożności Polaków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba