  • 41. Data: 2018-03-12 21:32:48
    Temat: Re: pomiar spalania
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2018-03-11 o 17:38, Cavallino pisze:
    > Boisz się koreańczyka z 7 letnia gwarancją, a Forda i to z dwuletnią nie?

    Tyle, ze w Fordzie od razu dostajesz jako "gratisowy" dodatek
    rozszerzenie gwarancji do 5 lat ze smiesznym limitem 50 tys km. A potem
    mozna wynegocjowac 7 lat/140 000 km (albo kupic ale kto kupil Forda za
    cene podana w cenniku?). Sa tez inne limity km jak komus potrzeba.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 42. Data: 2018-03-12 21:37:00
    Temat: Re: omiar spalania
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2018-03-11 o 18:29, kloi pisze:

    > na forda wg specyfikacji indywidualnej czekam max miesiąc, na kie 3
    > miesiące

    Jestes pewien tego miesiaca? Pod koniec zeszlego roku czekalem 2
    miesiace ale od momentu wyprodukowania Forda w fabryce w Hiszpanii do
    momentu dostarczenia do salonu w Polsce. Z tego co pisza na forum
    poswieconym Fordowi:
    https://forum.fordclubpolska.org/
    to raczej niestety normalna sytuacja a nie wyjatek.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 43. Data: 2018-03-12 21:50:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Mar 2018 16:59:22 +0100, w <p8684o$86a$5@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jeśli zepsuje się benzyniak, a diesel nie, to powiększa.
    > A u mnie tak właśnie wygląda historia silnikowa z ostatnich 20 lat.

    Już ktoś tu wklejał koszt naprawy gwarancyjnej swojego VW diesla.
    26k jakoś było.

  • 44. Data: 2018-03-12 22:12:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-03-2018 o 21:50, r...@k...pl pisze:

    > Już ktoś tu wklejał koszt naprawy gwarancyjnej swojego VW diesla.
    > 26k jakoś było.

    Pamiętasz Alfę z dwa razy wymienianym blokiem silnika?
    Muszę pisać coś jeszcze?

  • 45. Data: 2018-03-13 01:18:45
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 15:55:02 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    jeden spala srednio wiecej od drugiego.

    > A potem sie okazuje, ze to pierwsze pali 10/100, ile by palilo drugie?

    Teoretycznie powinno spalic 13/100 ale tylko jak to drugie jest poganiane podobnie
    jak pierwsze i nie jest to zbyt monotonne uzycie.

    Taki urok podawania jednej metryki opisujacej skomplikowana sprawe.

    Splaszczajac, zaproponuj jedna cyfre opisujaca gruszke :)

  • 46. Data: 2018-03-13 01:22:42
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 18:09:42 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    rozumieją co sie im podaje. No, troche ich tłumaczy to ze nie wyjasnia sie tego
    bardziej łopatologicznie.

    > Trudno sprawdzic to po pierwsze. Licznik zawyza, wiec klient
    > zadowolony.
    > A moze po prostu fabryka nie klamie i silnik swoja moc ma.

    > Strasznie trudne - odpowiedni bieg i pedal do oporu.
    > Dawniej podejrzewam, ze wielu sprawdzalo. Teraz te silniki za mocne, a
    > autostrady za pelne.

    > Bagaznik jaki jest kazdy widzi, a ile litrow ma walizka to i tak nie
    > wie.

    > I co - udalo ci sie osiagnac deklarowane spalanie ?

    U mnie w wiekszosci przypadkow tak.
    Ale ostatnio jechalem dostawczakiem i zrobilem nim 154km.
    Jak dystrybutor przekroczyl 20 litrow jakie dotankowywalem to sie zaniepokoilem. Jak
    przebil 25 to mi sie brwi podniosly. Po 30litrach mi zobojetnialo.

    Nalalem 31 litrow. to ponad 20/100 :)

    I nie wiem czy to mrozy czy on nie byl tak dobrze dotankowany jak myslalem zanim go
    dostalem...
    A komputra w sobie nie mial. Wogole nawet recznego hamulca nie mial... :)

  • 47. Data: 2018-03-13 09:52:00
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-03-11 o 12:39, m4rkiz pisze:

    > zreszta akurat spalanie to jeden z mniej istotnych parametrow eksploatacyjnych we
    wspolczesnych autach

    Ty dobrze czujesz się?

  • 48. Data: 2018-03-14 21:30:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-13 09:52, robot wrote:

    > Ty dobrze czujesz się?

    nawet bardzo

  • 49. Data: 2018-04-06 19:05:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I co - udalo ci sie osiagnac deklarowane spalanie ?

    Wezmy ducato 2,3
    Producent deklaruje:
    - srednie spalanie 7,2 - do osiagniecia
    - spalaie w miescie 8,3 - bez problemu
    - spalanie na autostradzie - 6,5 - to zalezy z jaka predkoscia na tej
    autostradzie... Jak z autostradowa 120-140 to nie ma szans, jak do 100 to
    w miare ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert