  • 1. Data: 2014-09-14 20:49:40
    Temat: pomocy nie wiem o wybrać
    Od: jonysz <jonysz11@_NOSPAM_wp.pl>

    mam 13lat 167 cm wzrostu i 45kg wagi

    nie wiem co wybrać czy crossa mini czy quada bardziej z quadem 125ccm

    mam do wydania tylko 1660zł mogą być używane

    mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy las bardzo blisko

  • 2. Data: 2014-09-14 21:36:17
    Temat: Odp: pomocy nie wiem o wybrać
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "jonysz" występuje zaraz po kobiecie z brodą i zaprezentuje nam
    sztuczki ze słownikiem ortograficznym:

    > mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy

    Jak łonki czy wienc to zadupie jest a nie spora wieś ;-)

  • 3. Data: 2014-09-15 17:34:00
    Temat: Re: pomocy nie wiem o wybraďż˝
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 14 września 2014 20:49:40 UTC+2 użytkownik jonysz napisał:

    Nie wiem czy da się kupić cokolwiek naprawdę jeżdżącego za takie pieniądze.

    Sorry

    KJ

  • 4. Data: 2014-09-15 18:50:39
    Temat: Re: pomocy nie wiem o wybrać
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-14 o 20:49, jonysz pisze:
    > mam 13lat 167 cm wzrostu i 45kg wagi
    > nie wiem co wybrać czy crossa mini czy quada bardziej z quadem 125ccm
    > mam do wydania tylko 1660zł mogą być używane
    > mieszkam w sporej wsi wienc łonki czy las bardzo blisko
    Ojca wcześniej zapytaj, czy pozwoli, ale wcześniej mu pokaż świadectwo
    szkolne, bo chyba nie widział.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-09-18 01:47:58
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    >Ojca wcześniej zapytaj, czy pozwoli, ale wcześniej mu pokaż świadectwo
    >szkolne, bo chyba nie widział.

    Jaaakie swiadectwo? Przeciez widać, ze tam nie ma szkoly.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2015-10-11 09:25:14
    Temat: Re: pomocy nie wiem o wybra?
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2014-09-15 o 17:34, KillJohn pisze:
    > Nie wiem czy da się kupić cokolwiek naprawdę jeżdżącego za takie pieniądze.

    Jawę kupi :) Jeżdżącą! Chociaż ja w jego wieku miałem problem z
    utrzymaniem wueski, ale nie zniechęciło mnie to jakoś specjalnie.

    --
    ARQ
    jakieś enduro